Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schoudertas of rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: schoudertas of rugzak

    Ik heb nu een Lowepro flipside backpack gekocht het is inderdaad handiger als je lang gaat stappen.
    WIl me nu ook een Lowepro Nova 110 bestellen, dat is een kleine schoudertas, men camera + lens past er net in. Vind dit langs den ene kant wel gemakkelijk, ga dit vlugger eens meenemen ergens naartoe. Langs den andere kant vanaf ik een grotere lens heb past deze niet meer maar met een grote schoudertas rondlopen zie ik ook niet echt zitten
    canon 500 D /18-55mm IS, tamron 28-75mm

    Comment


    • #17
      Re: schoudertas of rugzak

      Welke grootte heb je van de flipside gekocht?
      Handig?
      CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

      Comment


      • #18
        Re: schoudertas of rugzak

        heb ze beide en afhankelijk van wat ik nodig heb kies ik de kleinere schouwdertas of de grotere rugzak..

        de rugzak is aangenamer om de hele dag te dragen , je bent er mee in evenwicht
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

        Comment


        • #19
          Re: schoudertas of rugzak

          Oorspronkelijk geplaatst door janfotos Bekijk bericht
          Ik was eens aan het kijken voor de Lowepro Flipside 300 Black.
          Deze tas lijkt me heel praktisch...
          Iemand ervaring hiermee?
          Ik was oorspronkelijk naar de winkel gegaan voor een Flipside 300, maar met mijn matereel was hij echt al vol, en ik wou nog wat reserve. Het verschil tussen de 300 en de 400 vind ik erg groot. Zeker als je wat grotere lenzen hebt zit de 300 al vlug vol.
          It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

          Comment


          • #20
            Re: schoudertas of rugzak

            Oorspronkelijk geplaatst door janfotos Bekijk bericht
            Welke grootte heb je van de flipside gekocht?
            Handig?


            200, ik ben er wel tevreden van!
            canon 500 D /18-55mm IS, tamron 28-75mm

            Comment


            • #21
              Re: schoudertas of rugzak

              Ik denk dat de tas van 300 groot genoeg is en niet te groot... is het ook een verschil met dragen?
              Draagt de 200, 300 en de 400 verschillend op de rug?
              Zit bv. de grotere beter?

              Bedankt
              CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

              Comment


              • #22
                Re: schoudertas of rugzak

                Of er effectief verschil is in dragen weet ik niet. Ik vermoed dat er maar weinig verschil is gezien enkel de afmetingen verschillen. De 400 draagt in elk geval comfortabel, met een brede heupriem.
                Best is nog altijd om de verschillende modellen eens te gaan passen in de winkel. Een deftige fotozaak maakt daar geen problemen over. De zaak waar ik ga heeft de 400 zelfs vrijblijvend voor mij besteld zodat ik hem kon testen.
                It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

                Comment


                • #23
                  Re: schoudertas of rugzak

                  Hier is een online winkel waar de lowepro flipside goedkoper is volgens mij:
                  CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

                  Comment


                  • #24
                    Re: schoudertas of rugzak

                    Oorspronkelijk geplaatst door Luc.Reymen Bekijk bericht
                    Of er effectief verschil is in dragen weet ik niet. Ik vermoed dat er maar weinig verschil is gezien enkel de afmetingen verschillen. De 400 draagt in elk geval comfortabel, met een brede heupriem.
                    Dat klopt, omwille van de heupriem . De 200 en 300 hebben een kleinere heupriem (niet zo groot en minder padding) dus zou ik denken dat ze minder comfortabel zijn op lange termijn.
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment

                    Working...
                    X