Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe soort Loweprotassen voor EVIL camera's/ILCs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe soort Loweprotassen voor EVIL camera's/ILCs

Toevallig gezien terwijl ik (wéér ? ...) op de Loweprosite zat .

Ziet me er best handig uit . I want...helaas geen AW-cover, wel waterafstotende materialen.

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Re: Nieuwe soort Loweprotassen voor EVIL camera's/ILCs

Jammer dat er geen modelletje bij zit voor een camera met daarop een 20cm lange tele en een paar losse lenskes.

anders zien ze er wel degelijk uit hé

Comment

Daar hebben ze de Toploader Pro-serie voor hé ...met een paar lens cases . Of de Classified AWs...

Ja, 't ontwerp lijkt mij een combinatie van de Stockholm-, Classified- en Nova AW-serie. Vind ze er erg mooi uitzien ...alleen die AW-cover hé .

In dit land kan je immers (zoals we vorige week en dit weekend helaas merkten) niet zonder.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

mochten ze ooit eens een rugzak maken, die lijkt op een gewone rugzak waar mijn cursussen inkunnen en dan een compartiment voor 1 body +24-70 lens ... dan ben ik meteen candidaat...
        Liefst nog eentje die een cover heeft en met gewone kleuren zoals een echte rugzak, niet zo een stijf vierkantig ding verstevigd langs alle kanten...
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Ondertussen met De Beukelaer gemaild (via een e-mailadres waar je vragen kan stellen over een bepaald merk dat ze verdelen) en "deze tassen zijn al op voorraad en je kan deze bij de fotohandelaar in je buurt bestellen."

Goed nieuws dus (en als gebruiker van een NEX-5 ben ik natuurlijk content) .

Comment

Working...
          X