Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto tassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto tassen

hallo ben aan twijfelen voor aan schaf van een nieuwe foto tas tussende

1 lowpro S&F Deluxe Technical Belt met bij horende lens case

2 lowpro pro runner 450 aw

ik doe voor naamlijk sport fotografie

ht matriaal wat er in zal moeten is

nikon d700+mb10
    nikon d60 back up body
    nikon 14-24mm f2.8
    nikon 70-200mm f2.8 vrII
    sigma 50mm f1.4
    nikon sb 900
    nikon sd-9 batry pak
    en gehen kaarten
    reserf batry d700

mvg stijn
    nikon d700 - nikon 14-24mm2.8 -nikon24-70mm2.8 -nikon 70-200vrII mm2.8 -sigma50mm1.4 en nikon sb900

Re: foto tassen

Wat wil je ? Alles in 1 tas, makkelijk om mee te nemen, of snel aan je materiaal kunnen ? Je kan 't ook combineren hé . Alles in een tas (behalve een vest en belt bijvoorbeeld) voor vervoer, en ter plaatse de vest enz...

Een paar nuttige links, want er is een nieuw S&F systeem (naar mijn mening het wachten waard, want er zitten echt wel nuttige verbeteringen op en in)...

Wat ik zou nemen: Deluxe Belt and Vest kit, Bottle Pouch, Lens Exchange Case 200 AW, Memory Wallet, Phone Case 20, Utility Bag 100 AW, de Lens Pouches (55 of 75, afhankelijk wat je nog allemaal aankoopt) en de Quick Flex Pouches (ook afhankelijk van wat je nog allemaal hebt en wat je waar gaat steken) die je denkt nodig te hebben .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

ik heb een lowepro pro runner 450 aw
      al mijn materiaal geraakt erin
      wat foto's ervan
      Fotoafdrukken online bestellen en laten bezorgen. Bij Pixum kun je jouw foto afdrukken in verschillende formaten, op hoogwaardig en duurzaam fotopapier. Foto's bestellen in de beste kwaliteit doe je bij Pixum.

Comment

ik denk dat het de lowpro pro runner 450 aw maar weet iemaant een goede winkel met goede prijzen mvg stijn
        nikon d700 - nikon 14-24mm2.8 -nikon24-70mm2.8 -nikon 70-200vrII mm2.8 -sigma50mm1.4 en nikon sb900

Comment

De vaste adressen hé . Foto Rubens/Studio 73, Art & Craft,...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

ik ga gewoonlijk tot bij mijn vaste fotowinkel, die kijkt naar de prijzen van oa konijn en cameranu.nl en studio 73 enzo...
            die maakt mij dan een goede prijs

Comment

en welke winkel is dat als ik zoo mag vraagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn van nunen Bekijk bericht
                en welke winkel is dat als ik zoo mag vraagen
                ik weet niet waar dat jij al je materiaal hebt gekocht, maar als je in een winkel voor een paar duizend euro's foto materiaal hebt gekocht
                dan zullen soms wel eens voor een fototas een mooie prijs maken
                als je bij een fotowinkel gaat tenminste waardat men service nog hoog in het vaandel draagt en waar dat men met de baas/verkoper degelijk kan praten

Comment

lowpro pro runner 450 aw deze heb ik ook.

wat past er van mij in een sony alpha 300 met 70-400G mounted.

2kitlenzen
                  1x sigma 10-20 f3.5 (82mm)
                  lader 2 accu's
                  luchtbalgje
                  cleanset van carlzeiss
                  alle verdere kabels
                  extra circulair pol filter maat 82 mm
                  macbookpro 17 inch + muis en stroom kabels
                  externe hdd
                  handleiding
                  geheugen kaartjes
                  en dan heb ik nog de tas van mijn 70-400 er inzitten ook als hij op de camera zit.
                  dus eigenlijk zou deze lens er 2 x inpassen.

Dan is er nog ruimte voor pennen en visite kaartjes enz

Als er vragen zijn hoor ik het wel
                  Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Working...
                  X