Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer print wel... maar toch niet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Printer print wel... maar toch niet.

Hallo,
    Vol enthousiasme ben ik mijn Epson R800 Stylus gaan gebruiken in de hoop er prachtige foto's voor mijn academie uit te krijgen. Nu lukt dat prima op normaal glossy (Ilford) papier. Echter zodra ik Fine art papier hiervoor wil gebruiken, gaat de pagina wel door de printer, maar komt er even leeg weer uit als deze erin ging.

Ik print vanuit Photoshop (CS3) en heb daar alle mogelijke papiersoorten geprobeerd, echter levert niks een visueel resultaat op...

Kan iemand me misschien vertellen wat ik verkeerd doe?

Superbedankt alvast!

Re: Printer print wel... maar toch niet.

heeft te maken met het papier transport...

vermoedelijk leg je er maar 1 of enkele blaren in... leg er eens een dik pak in, dan zal de printer die makkelijker pakken...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Hm, ik heb een pakketje erin gedaan, echter maakt dit niet uit. Nadat het eerste vel er doorheen is gegaan krijg ik al een foutmelding. Als ik vervolgens op 'doorgaan' druk blijf ik dezelfde foutmelding krijgen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door R800 Bekijk bericht
        Hm, ik heb een pakketje erin gedaan, echter maakt dit niet uit. Nadat het eerste vel er doorheen is gegaan krijg ik al een foutmelding. Als ik vervolgens op 'doorgaan' druk blijf ik dezelfde foutmelding krijgen...
        krijg je een foutmelding?
        probeer eens het blad me de hand een beetje tegen te houden... wat weerstand...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          krijg je een foutmelding?
          probeer eens het blad me de hand een beetje tegen te houden... wat weerstand...
          Een foutmelding in Photoshop inderdaad;

"Voor losse vellen: herlaad het papier, klik op de Papierknop op de printer of klik op Doorgaan als de knop op het scherm verschijnt."

Het extra weerstand bieden lijkt ook niet te helpen. Gek genoeg lukt het met barietpapier wel... :-s Zou het aan de keuze kunnen liggen voor papier in photoshop?

Comment

Working...
          X