Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening flits en monopod.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afstandsbediening flits en monopod.

Dag iedereen,

ik ben van plan om in de toekomst een SB-900 flits te kopen voor bij m'n D300s.
    Welke afstandsbediening past er hier het best bij zodat ik niet aanhoudend met sturingsproblemen of dergelijke te maken ga hebben?
    En is een SB-900 zijn meerprijs effectief waart t.o.v. een SB-600?

Tevens ben ik op zoek naar een goede monopod en bijpassende kop en dit voor het fotograferen van auto's en motoren op circuit en rally. Het moet dus tegen een stootje, vuil en slecht weer kunnen
    Een goede combinatie monopod en triple statief bestaat er waarschijnlijk niet ...

Alvast hartelijk dank voor alle informatie!!!!!!

Grts,

Roel.

Re: Afstandsbediening flits en monopod.

Oorspronkelijk geplaatst door Roel69 Bekijk bericht
    ik ben van plan om in de toekomst een SB-900 flits te kopen voor bij m'n D300s.
    Welke afstandsbediening past er hier het best bij zodat ik niet aanhoudend met sturingsproblemen of dergelijke te maken ga hebben?
    En is een SB-900 zijn meerprijs effectief waart t.o.v. een SB-600?
    kijk hier eens

wat bedoel je trouwens met sturings problemen? betrouwbaarheid?

de sB900 is z'n meerprijs waard voor wie de extra functies nodig heeft... moeilijk om zeggen voor jou zonder inzicht in je noden...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Re: Afstandsbediening flits en monopod.

Sb900 is zeker een meerwaarde tegeover de sb600.
      Krachtiger, betere lichtspreiding, mogelijkheid om als master te gebruiken bij gebruik van cls
      Triggers: rf602 zijn subliem voor hun geld.
      Goolge eens op cls (of lees de handleiding van je D300s) dan ga je weten dat je de flits kan aansturen met je camera. Er zijn beperkingen, maar het gaat
      nikon stuff

Comment

Working...
      X