Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

filmrolletje laten ontwikkelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • filmrolletje laten ontwikkelen

    hoi
    ik ben eerstejaar student fotografie en onze eerste opdracht is, in deze digitale wereld, analoge foto's maken. ik heb ondertussen een analoge spiegelreflexcamera geleend van een vriend ben bij het kruitvat filmrolletjes gaan halen. ma ik zit met het volgende probleem: ik zou het filmpje alleen willen laten ontwikkelen het afdrukken gaan we in school doen.

    weet iemand een winkel in leuven of zone aarschot- heist op den berg waar je filmpjes kan laten ontwikkelen (zonder af te drukken)

  • #2
    Re: filmrolletje laten ontwikkelen

    kleur filmpje? zwart-wit filmpje?
    kleur zou ik zeggen, een colruyt winkel of zelfs de GB... de afdrukken trekken op niks maar de ontwikkeling alleen kost eigenlijk al evenveel als ontw en afdrukken.
    zwart-wit, dan zou ik het eens kijken of er nergens iemand in je buurt is die het nog zelf doet. Anders toch naar de fotograaf, daar kan je ook ALLEEN ontwikkelen vragen hoor. zwart wit adrukken laten maken analoog kost je anders idd handen vol geld...

    Waar zit je op school?

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: filmrolletje laten ontwikkelen

      het is een kleurfilmpje

      ik heb ergens is iets opgevangen over een vaklab maar vind er dus bijna geen info over waar er zijn. k zit in Leuven op school

      Comment


      • #4
        Re: filmrolletje laten ontwikkelen

        aaah, leuven, mijn geboortestad (en 25 jaar lang mijn thuis-stad)
        jammer genoeg is er al vanalles verandert, vroeger zou ik zeggen ga naar bert verlinden (maar die is weg)