Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

METZ MB 36 AF-4 voor Nikon D3000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• METZ MB 36 AF-4 voor Nikon D3000

Hey iedereen,

Ik heb nu een klein jaar mijn Nikon D3000, en ben van plan om een externe flits aan te schaffen (vooral voor het uitgaansleven, maar ook gewoon voor portretten of buiten in de schemering enzo, eigenlijk een beethe voor alles )

Ik heb wat rondgekeken en mijn keuze is gevallen op de METZ MB 36 AF-4, bij Vandenborre kost hij 99 euro. Maar voordat ik deze flits koop, zou ik eerst wat ervaringen uit de eerste hand willen horen, heb al wat reviews gezoch, maar ik vond er niet veel, dus zou ik willen vragen aan jullie om hier te posten wat je ervaring is met deze flits, en welke functies hij zoal heeft.

Ik ben volkomen nieuw in de flitsfotografie, dus alle suggesties zijn welkom.

Moest ge nog suggesties hebben voor andere flitsers, dan liefst rond deze prijs, ik zou echt max 150 euro willen uitgeven, aangezien ik nog maar beginner ben in de fotografie, later als ik serieuzer wil werken kan ik me altijd nog een duurdere aanschaffen...

Mercikes
    Alex

EDIT: suggesties voor flitsers liefst onder de 120 euro, 150 is toch wat overschat, later kan ik altijd nog serieuzere flitsen kopen voor het serieuzere werk...
    Last edited by alexvdp; 12 oktober 2010, 17:08.

Re: METZ MB 36 AF-4 voor Nikon D3000

ik denk dat je beter voor het grotere broertje gaat. de metz 48
    meer kracht, functionaliteit.

't is beter een flits hebben die veel biedt om zo niet rap op tekorten botsen, of kracht te kort te komen.
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      ik denk dat je beter voor het grotere broertje gaat. de metz 48
      meer kracht, functionaliteit.

't is beter een flits hebben die veel biedt om zo niet rap op tekorten botsen, of kracht te kort te komen.