Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beschermhoezen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beschermhoezen

Beste,

is het interessant dat lenzen in beschermhoezen gestoken worden ?

is het interessant dat de body ook in een beschermhoes gestoken wordt ?

is LCD-bescherming noodzakelijk ?

ik ben benieuwd naar jullie reactie,

alvast bedankt

Pieter

Re: beschermhoezen

3xnee.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieter1 Bekijk bericht
      Beste,

is het interessant dat lenzen in beschermhoezen gestoken worden ?
      zou niet weten, wat daar nou interessant van zou kunnen zijn.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hier ook 3x nee...

lenzen steken netjes in mijn tas alsook mijn body.
        LCD-bescherming voor body is ook niet nodig als je wat voorzichtig met je materiaal omspringt...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Bescherming & werkbaarheid zijn niet altijd op één lijn, bescherming is nodig, maar mag het werkbare zo weinig mogelijk beïnvloeden, dus is het zoeken naar een voor U werkbaar compromis, voor mij is dit tot op vandaag de schoudertas, waar alles inzit.

Ik heb voor iedere body één tas, met daarin de lenzen die bij de body gebruikt worden en een flits. Het meeste plezier heb ik al gehad aan mijn derde tas, en die is per definitie leeg, en heeft geen tussenschotten. Die staat altijd klaar als we met een minimum aan apparatuur willen buiten komen. Meestal is het dan een body met daarop de 70-200 F2,8 en een flits. Dat heb ik allemaal in de hand, als ik fotografeer staat de tas leeg ergens ..., kandidaat dieven hebben dan een lege oude versleten tas, Niet aanlokkelijk, maar gaat het regenen heb ik toch iets om mijn spullen thuis te brengen.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
            hier ook 3x nee...

lenzen steken netjes in mijn tas alsook mijn body.
            LCD-bescherming voor body is ook niet nodig als je wat voorzichtig met je materiaal omspringt...
            De knopen van uw jas knippen dan heeft u geen LCD-bescherming nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              De knopen van uw jas knippen dan heeft u geen LCD-bescherming nodig.
              camera hangt bij mij met lens naar onder omdat ik dat comfortabeler vind... dus de knopen kunnen ook blijven

ik vind trouwens tot nu toe dat de schermpjes van mijn Canons die heb/gehad heb zeer goed qua stevigheid & krasbestendigheid (400D instap & 1D2 pro). Nooit aan gedacht dus om daar zo'n folietje over te plakken.
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Working...
              X