Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterygrip voor D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterygrip voor D90

Een 14-tal dagen geleden een batterygrip besteld bij batterygrip.org inclusief afstandsbediening en twee batterijen. Vandaag reeds toegekomen...
    ( was er reeds van vorige week donderdag, maar toen was ik nog in verlof). Het geheel was verpakt in een doos met een plastic zak er rond. De batterijgrip voelt degelijk en solide aan, en past naadloos op de camera. Hij is ook van dezelfde kleur als de body. De twee batterijen opgeladen, en het werkt prima. Uiteraard zal de kwaliteit van de batterijen pas na verschillende maanden en dito herlaadbeurten echt kunnen beoordeeld worden. De bijgeleverde afstandsbediening werkt ook prima. En dit alles voor 123€ verzendkosten inbegrepen. Die firma zit ergens in Hongkong.
    Het pakket werd wel verzonden als 'gift'...... Ook niks geen problemen met douane!
    Het was een gok, maar mij is het goed bevallen!
    D90 - D70 - F80 + glas

Re: Batterygrip voor D90

Wow....123 Euro voor een imitatie grip voor je D90; dat is een flinke hoeveelheid geld. Vorig nog zelf een Hahnel grip voor de D90 besteld in Nederland voor 70 Euro. Was inclusief een afstandsbediening, maar zonder extra accu.
    Werkt trouwens wel fijn he, zo'n grip....camera voelt gelijk veel steviger aan
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Het waren wel 2 batterijen.....
      Idd. voelt echt prettig aan.... size does matter...
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ik heb de Hahnel grip al gezien maar deze valt toch licht uit.
        Ik heb voor 63,75 euro een degelijke batterijgrip voor D80 of D90 bij fototools.be besteld van Phottix. Solide gemaakt en zit heel goed in de hand. Ze hebben ook degelijke batterijen voor 20,75 euro.

Comment

mijne is ook een phottix, ook uit hong-kong.
          Door een defectje aan 1 van de 2 batterijhaakjes heb ik nog de helft van m'n betaald bedrag
          terug gekregen
          Grip werkt perfect, 1 battery popt er wel meteen uit zodra je de klep opent, maar
          meestal als je de klep opent ben je toch van plan de batterij er uit te halen dus, who cares.

Door dat (on)-gelukje kostte de grip mij 20€, verzending was gratis.
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

123 euro voor namaak grip!!!
            goed zot!!! (mijn excuus voor de uitdrukking)
            ok 2 batterijen er bij, maar heb je goed rondgekeken??

klik
            originele grip 119 euro
            nikon stuff

Comment

Mijn Phottix grip laatst op ebay in hongkong besteld, 43 euro. helaas nog de verkeerde gekozen want ik had de versie incl. 2 batterijen willen hebben, die was 48 euro of zoiets. Maar goed, ik had al 2 batterijen dus nog steeds geen probleem. O ja, het mooie van bestellen in Hong kong is dat er geen verzendkosten bij zitten.
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Kan je de ontspan knop van die Phottix battery grip voor de D90 ook half indrukken, zodat de camera scherpsteld?
                Heeft iemand ook ervaring met fototools.be?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JasperVDH Bekijk bericht
                  Kan je de ontspan knop van die Phottix battery grip voor de D90 ook half indrukken, zodat de camera scherpsteld?
                  Heeft iemand ook ervaring met fototools.be?
                  Jeps, ontspanknop heeft 2 "standen" zeg maar. Voorste en achterste instelwiel staat
                  er ook op + de AE-L AF-L knop.
                  Works like a charm!
                  Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Ok, bedankt voor de vlugge reactie.

Comment

heb mij gisteren ook ččne gekocht bij digicam 149,- van nikon zelf ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashi Bekijk bericht
                        heb mij gisteren ook ččne gekocht bij digicam 149,- van nikon zelf ,
                        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                        Our English website: www.kaichitravel.com
                        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          een batterygrip besteld bij batterygrip.org
                          Welk merk van grip, zie je niet op die image of in de beschrijving?
                          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          En dit alles voor 123€ verzendkosten inbegrepen.
                          Dus de prijs op hun site is zonder verzendkosten, is wel geen duidelijke info over te vinden op die site en is dus duur verzonden.
                          Prijs $89.99(verzending????)

Btw voor die prijs + verzending($78) heb ik een LCD Battery Grip +2X EN-EL3E +Remote
                          Last edited by foto4fun; 25 oktober 2010, 00:57.
                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Heeft er iemand ervaring met de site Batterijgrip.nl?

Daar staan nl ook grips op voor weinig geld, van het merk Ownuser, ook met afstandsbediening. Wil al langer graag een grip voor mijn Ollie E-520, maar twijfelde lang of dit wel te vertrouwen was. Blijkbaar toch wel dus.
                            Memories like faded photographs...

Comment

Heeft iemand ervaring met deze battery grip op eBay uit Verenigd Koninkrijk.
                              http://cgi.benl.ebay.be/BATTERY-GRIP...item2a079474a7
                              EUR 42,85 +EUR 11,38 verzendingskosten voor de battery grip met infra rood afstandsbediening en 2 EN-EL3e Batterijen.

Comment

Working...
                              X