Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagriem / strap met quick release

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Draagriem / strap met quick release

Voor degenen die het interesseert. Bij Op/Tech kan je nu een sling strap adapter kopen die van je normale Op/Tech (of BD strap ) zo'n Black Rapid of Sun Sniper maakt.

Het voordeel hier (voor mij) is dat hij niet vastgemaakt word aan de statiefschroef maar aan het normale bevestigingspunt voor de riem.

Ik weet niet waar je hem hier kan vinden maar ik heb de mijne besteld via Pro Camera Gear voor 8,99 $ (enkel voor de adapter, je hebt dan wel nog het bovenstuk nodig). Op een goede week was hij hier geleverd vanuit USA (Op zondag besteld, de week later op maandag geleverd).
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

I.m.h.o. is een Sunsniper op het zware objectief, gecombineerd met een polsbadje op het toestel, voor mij, ideaal.
      Je draagt het volledige gewicht op je schouder via de Sunsniper.
      Je blijft de Sunsniper gebruiken voor shots, of je haakt hem in een ogenblik af, en blijft het toestel vasthouden met het polsbandje.
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoltan Bekijk bericht
        I.m.h.o. is een Sunsniper op het zware objectief, gecombineerd met een polsbadje op het toestel, voor mij, ideaal.
        Je draagt het volledige gewicht op je schouder via de Sunsniper.
        Je blijft de Sunsniper gebruiken voor shots, of je haakt hem in een ogenblik af, en blijft het toestel vasthouden met het polsbandje.
        Dat is identiek het systeem dat ik op dit moment ook gebruik...
        mvg
        Bert

Comment

Aha, dan zijn er hier toch minstens twee slimmere mensen
          Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Working...
          X