Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk Statief?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk Statief?

Hey,

Ik ga een manfrotto 701HDV videohead kopen om te filmen, maar op welk statief past deze? Welk statief raden jullie me aan? Moet niet te zwaar zijn, maar mag toch wel enkel kilo's kunnen dragen. Ik wil in de toekomst mss nog een slider erop kunnen plaatsen ook. Maar zoek vooral iets goedkoop, mag ook 2dehands zijn. 50€?

Alvast bedankt!

Re: Welk Statief?

Zit in dezelfe situatie als jij, maar een statief is zo persoonlijk aan wensen en eisen verbonden, dat je het beste eens wat winkels kan gaan bezoeken voor de mogelijkheden. En daarna met een schuin oog naar je beschikbaar budget te gaan beslissen wat het gaat worden...nieuw/tweedehands, metaal/carbon, 3- of 4-segmenten per poot, etc. etc.
    Kijk ook eens naar de websites van de diverse fabrikanten van statieven, kun je al een aardige voorstelling voor jezelf maken wat betreft mogelijkheden
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Re: Welk Statief?

Zoals voor tassen is de keuze van een statief erg persoonlijk en de mogelijkheden en verschillen zijn enorm.
      Ik heb drie statieven en heb ze één keer gebruikt.
      Dus veel suc6
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Working...
      X