Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lowepro dryzone 200 of 100 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lowepro dryzone 200 of 100 ?

heeft iemand ervaring met deze backpack ?

concrete vragen :

1. Ze verschillen in binnenafmeting (de 200 heeft 30.5x15x43 de 100 heeft 28x14x38, niet zo veel verschil dus) , is dit het enige verschil (voor een prijsverschil van 70 euro)?

2. de opgegeven binnenafmetingen: heb je die effectief ter beschikking of dien je er nog een stootrand ofzoiets af te trekken ?

In principe zou de 100 die binnenin 38cm hoog is volstaan voor een 5D + 400 L 5.6 (in totaal 34cm) ? Tenzij er een rand moet meegerekend worden

thanks

Re: lowepro dryzone 200 of 100 ?

Ikzelf heb geen ervaring met deze tassen, maar voor dit soort problemen is er eigenlijk maar één zekere oplossing: trek met je materieel naar een fotozaak, en passen maar !

Ik zal nooit een tas kopen zonder ze te hebben gezien en getest. Een deftige fotozaak maakt daar ook helemaal geen probleem van.
    It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

Comment

Grootste verschil tussen de 100 en de 200 is dat de 200 volledig waterdicht is en de 100 slechts het onderste compartiment. Heb hier zelf de 200 liggen. Grootste nadeel is dat de T-zip heel moeillijk open en dichtgaat zelfs met heel veel siliconenvet erop en dat de rugzak vrij dik is. Mocht je in de buurt van Temse komen mag je hem altijd eens testen. Zelf gebruik ik hem alleen als ik in een wankel bootje zit of er veel kans is dat de rugzak onder water komt. (blijft dan wel drijven)
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Leuke prijs hier voor de 200

Comment

Working...
        X