Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterygrip voor 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• batterygrip voor 7D

heeft iemand hier ervaring mee? Is deze online winkel te betrouwen?
    Zijn er andere alternatieven? Of hou ik het toch maar bij de duurdere originele batterygrip van Canon
    canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Re: batterygrip voor 7D

Het is zoals ge al weet , een "namaak" grip ... Op zich niets mis mee maar ...

1. reken er nog verzending + eventuele douanekosten bij en ge zit al richting 150-200euro

2. De doorverkoopwaarde van een Originele gaat hoger liggen dan een fake , dus ge kan makkelijk 3/5 van u prijs na een aantal jaar zelfs , terugverdienen

3. Garantie? Stel dat er iets mee scheelt , zie je het zitten om het terug te sturen ( kan rap 30euro kosten naar het buitenland en sowieso als je traceerbare zending doet ). Het zou jammer zijn als het DOA is. ( DOA = Dead On Arrival , dus al defect bij aankomst ). Kwalitatief zijn ze altijd minder ...

Ik zou aanraden : Koop een originele grip ( nieuw/2dehands) en eventuele fake batterijen van Ebay

Comment

hmm, zit wel veel waarheid in.

merci voor de hulp!

mvg
      Laurens
      canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

Waarom heb je hem nodig ?

Met de ingebouwde batterij maak je minstens 1000 fotos

Comment

omdat ik grote handen heb
          neen serieus, ik had er een op mijn 450D en dat ben ik eigenlijk wel zo'n beetje gewoon geraakt, voor het trekken in portretstand, maar ook als extra gewicht, ik vind het nl gemakkelijker om mijn camera stabiel te houden als hij lekker doorweegt

mvg
          Laurens

Comment

Ik heb al 2x een batterij grip gekocht bij Photoshop Aalten (http://www.fotoshopaalten.nl/) Namaak natuurlijk. Heb nu één op mijn 50D en had ook één op mijn 450D, beide hebben maar 1 probleem - soms blokeren ze mijn kleine wieltje dan moet ik de grip uit en aan doen. Ik maak gemiddeld 50 foto's per dag en het probleem komt voor ongeveer 1 keer per week. Ik werk volledig manueel.

Wat nog een voordeel is daar bij is gratis verzending.

directe link: http://www.fotoshopaalten.nl/phottix...le-p-1780.html
            Last edited by Jevgeniy; 25 augustus 2010, 11:52.
            Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

Comment

Working...
            X