Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achtergronden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• achtergronden

Ik ben opzoek naar "nostaligische" achtergronden: oude bakstenen muur, houten deurtje etc etc. Bestaan dit soort achtergronden uberhaupt. Ik zie namelijk dat amerikaanse fotografen deze achtergronden bij kinderfotografie vaak gebruiken.
    Als iemand een zaak weet die deze achtergronden verkoop..tell me

bedankt

Re: achtergronden

Goeiemorgen,

Ik denk dat ik iets heb gevonden......

http://www.shutterstock.com/pic-1976...-old-wall.html (klik)

Veel plezier.

Comment

foto Walser
      of hun ebay-shop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
        prima links.

kan je die achtergronden niet achteraf plaatsen (in ps?)
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          prima links.

Voor enkele foto's lijkt dat wel te doen, rekening houdende met niet te veel los zittend haar enzo.
          Als je een hele reeks foto's maakt ben je toch beter met een goede achtergrondrol denk ik.
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            prima links.

Ehm, zover rijkt mijn kennis van CS4 niet. Ik ben nogal een fan van Sandy Puc en zij gebruikt dit soort achtergronden, vloeren en atributen veel in de studio. Ook fotografeert zij bijna alleen maar met bestaand licht (in haar studio heeft ze rondom raam)
            Ik ga even de linkjes afstruinen....thanks!!!

Comment

bestaand licht is meestal idd mooier , zeker voor kinderfotografie!
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik ben maar een leek dus neem dit voor wat het waard is maar zou je eventueel geen achtergronden kunnen fotograferen (tuurlijk kun je dit - en dan met een beamer projecteren? Dan zou je alvast veel variatie kunnen hebben. Ik heb in boeken gelezen dat men dit vroeger deed met dia's. Al vrees ik dat je dan geen grote oppervlakte kan mee beslaan.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

bij BRico Plani-it hadden ze vorig jaar nog behangpapier met allerlei motieven.. ook bakstenen en zo. Maar aangezien ik hier met een schuin dak zit is het idee in de koelkast gestoken. Ik wist ook niet waarop ik het zou moeten behangen, dunne platen of zo ..
                  Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Of ik kijk scheel, maar ik vind niet direct die achtergrondfoto's die jij bedoelt.
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Of ik kijk scheel, maar ik vind niet direct die achtergrondfoto's die jij bedoelt.
                      heb ook zoiets, allemaal locatie platen volgens mij, met een paar studio effen achtergrond
                      nikon stuff

Comment

Als je de youtube filmpjes van haar in de studio ziet, begrijp je wel wat ik bedoel.

Comment

Als je de youtube filmpjes van haar in de studio ziet, begrijp je wel wat ik bedoel. Je kijkt niet scheel, slechts niet ver genoeg

KLIK

Comment

Ik ben opzoek naar "nostaligische" achtergronden: oude bakstenen muur, houten deurtje etc etc. Bestaan dit soort achtergronden uberhaupt. Ik zie namelijk dat amerikaanse fotografen deze achtergronden bij kinderfotografie vaak gebruiken.
                            Bakstenen muren is nu echt iets wat elke portret fotograaf zou moeten mijden als de pest... het trekt zo erg de aandacht van je portret weg... is erg druk...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Als je de youtube filmpjes van haar in de studio ziet, begrijp je wel wat ik bedoel. Je kijkt niet scheel, slechts niet ver genoeg

KLIK
                              Zijn dat niet meer echte 'maquettes' of 'decors' dan achtergrondpapier?
                              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                              X