Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betaalbare flits voor op een D40 en D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Betaalbare flits voor op een D40 en D50

Ik ben op bezoek naar een betaalbare flitser,ik had de SB600 op het oog maar zou graag nog eens willen weten,of er alternatiefen zijn?

Re: Betaalbare flits voor op een D40 en D50

Als je met manuele instelling camera werkt en een wat ouder type flits op Auto ingesteld met identieke instellingen, kun je in principe prima foto's maken met een flits van een paar tientjes.
    Maar er zijn wel bruikbare filtsers die compatible zijn en iets goedkoper, alleen niet VEEL goedkoper.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

kijk es bij metz en sigma
      nikon stuff

Comment

Iets gelijkwaardig aan de SB600 bedoel ik ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joshua Bekijk bericht
          Iets gelijkwaardig aan de SB600 bedoel ik ?
          Een metz 48 voor nikon, doet zowat alles wat een sb600 ook doet, wordt alleen niet geleverd met een tasje en voetje om de flitser op een poot te zetten. Voordeel: iets krachtiger, ingebouwd bounceplaatje. Doet verder ook perfect ittl, wireless slave in het nikon CLS systeem etc. Zeker een goed alternatief, maar niet heel veel goedkoper. kost 180 euro ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
            Een metz 48 voor nikon, doet zowat alles wat een sb600 ook doet, wordt alleen niet geleverd met een tasje en voetje om de flitser op een poot te zetten. Voordeel: iets krachtiger, ingebouwd bounceplaatje. Doet verder ook perfect ittl, wireless slave in het nikon CLS systeem etc. Zeker een goed alternatief, maar niet heel veel goedkoper. kost 180 euro ofzo?
            Ik heb die ook gekocht ipv de SB600(na beide te hebben getest), zeker een aanrader, werkt perfect!

Comment

Toch gisteren een heel mooi koopje gedaan,wie zoekt die vind ivm 2ehands.
              Een SB600 inclu Diffuser en tasje,een sigma lens 55-200 dc bovenop nog een extra battery voor mijn D40.
              Allemaal voor de prijs van 175€ alles in een zeer prima staat.
              Het was mijn geluksdag

Comment

Working...
              X