Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits voor Canon 450 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flits voor Canon 450 D

    Hallo,

    Ik heb een Canon 450D. Ik ben nog niet zo ervaren met het hele fotografie gebeuren. Nu, ik vond hier in de kast nog een oude flitser van onze oude camera. Het is een Sunpak Softlite 2000A. Kan ik daarmee werken op mijn camera?

    Kan iemand mij ook het echte voordeel van een externe flitser uitleggen?

    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: Flits voor Canon 450 D

    Hier basis uitleg van flitsers en flitsbelichting





    Een flits vol open recht in het gezicht van je model is niet echt een vleiende manier om iemand vast te leggen. Met een paar simpele aanpassingen en een beetje theoretische kennis krijg je een veel natuurlijker en prettiger resultaat. Deel twee in de serie over flitsers.

    Comment


    • #3
      Re: Flits voor Canon 450 D

      Ik heb het getest, de flitser werkt wel, maar t is echt nog een voorhistorisch ding..
      Ik weet wel niet of het goed is om zo'n oude flitser op zo'n nieuw toestel te zetten, heeft iemand daar een idee van?

      Comment


      • #4
        Re: Flits voor Canon 450 D

        ik heb hier al gelezen dat zo'n oude flit een te hoge ontstekingsspanning kan hebben waardoor je dslr "verbrand" en je je dslr dus kan wegsmijten.
        maar ik heb geen idee of deze dat u aanbrengt ook dit probleem heeft.
        ik zou allesinds het risico niet durven nemen, want een nieuwe 450d is nog steeds duurder dan de canon nieuwe flitsen
        450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

        Comment


        • #5
          Re: Flits voor Canon 450 D

          Ik heb daarjuist bij Framboosje een antwoord op jouw vraag gegeven.
          Zeker lezen zou ik zeggen : http://forum.belgiumdigital.com/f36/...c2-315434.html

          Sven
          Sony A58 met glas, Fuji X-E1
          Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
          Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

          Comment


          • #6
            Re: Flits voor Canon 450 D

            Oké, dank je wel! Nu weet ik dat ik die flits beter niet gebruik.. bedankt voor de hulp!

            Comment

            Working...
            X