Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Slingshot 350

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Slingshot 350

    Heeft iemand ervaring met de Lowepro Slingshot 350 AW?
    Ik zou graag willen weten of de canon 70-200 F4 IS er recht zou kunnen instaan.
    daarmee bedoel ik or er een mogelijkheid is om deze lens op te bergen zonder deze steeds op de body te laten staan.
    Ook had ik graag geweten of zo'n slingshot eenvoudig te gebruiken is? het lijkt mij handig om hem in een draaibewing naar voor te kunnen draaien om zo aan je camera te kunnen.
    En een laatste vraag.Is deze een beetje veilig tegen diefstal? is het niet te eenvoudig om het foto compartement te openen?

  • #2
    Re: Lowepro Slingshot 350

    Ik heb al een tijdje een slingshot 200 en die komt de kast niet uit, gebruik enkel om mijn materiaal in op te bergen. Ik weet niet of dit komt omdat ik linkshandig ben maar dat doet vreselijk pijn aan mijn schouder zelfs bij lichte lading. Ik gebruik liever schoudertas en een rugzak.
    Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
    Powershot G3

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Slingshot 350

      ik had eerst de slingshot 100, maar was te klein voor mijn 70-200 L f4.0

      sinds enkele maanden overgeschakeld op de 300, body met tele erop past er perfect in, in het midden van de rugzak.

      ofwel body met de 17-40 erop en de 70-200 ernaast, verschillende indelingen mogelijk.

      Dan is er nog wat plaats over voor lader, lensdoppen, harde schijf, flitser,....
      en de 350 is nog een beetje groter

      Als je een dagje op stap gaat met deze rugzak, dat voel je toch wel

      ben er zéér content van

      groeten, Marc
      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

      Comment

      Working...
      X