Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verticale grip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verticale grip

Ik zoek voor mijn Sony A230 een verticale grip.
    Op het net en hier kon ik er niks over terug vinden.
    Ik heb sony al gecontacteerd maar daar ook geen succes.

Weet er soms iemand een 3de partij grip verkrijgbaar, of kan ik het helemaal vergeten?

M.v.g.

Re: Verticale grip

sony zelf maakt er geen, zal uitkijken worden op ebay ofzo
    nikon stuff

Comment

dit is de enige die ik kon vinden.

“For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

Comment

zou ook es zien of er reviews te vinden zijn. (zelf effe gekeken en niet veel van te vinden)

't blijkt de enig te zijn, sommige zeggen dat die van de a200 eventueel ook past maar zou daar zeker bevestiging van zoeken moest ik van u zijn.
        nikon stuff

Comment

Het bedrijf ownuser maakt wel 3de partij grips.
          Heb er eens een mail naar gestuurd, afwachten dus.
          Ergens betwijfel ik toch dat een grip van een a200 op een a230 past.
          Dit zal ik in ieder geval nog eens navragen in een sony winkel.
          In ieder geval is ieder1 bedankt!

Comment

Naar mijn weten past een a200-grip ook op een a230... Zelfde grootte en batterij.

Ik kan je DEZE aanraden. Ik heb hem zelf al een tijdje en ben er heel tevreden van.

Als je kijkt in de shop vind je er ook met 2 extra batterijen. Goeie prijs en snelle verzending.
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
              Naar mijn weten past een a200-grip ook op een a230... Zelfde grootte en batterij.
              Ik denk dat je het verkeerd op hebt. De A230/A330/A380 gebruiken namelijk een batterij met een kleinere capaciteit dan die van de A200/A300/A350/A450/A500/A550/A700/A850/A900 (geen idee hoe het met de A100 zit, eerlijk gezegd).

Daarom is er geen originele vertical grip beschikbaar van Sony, waar er wél een was voor de A200/A300/A350 .
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Ik denk dat je het verkeerd op hebt. De A230/A330/A380 gebruiken namelijk een batterij met een kleinere capaciteit dan die van de A200/A300/A350/A450/A500/A550/A700/A850/A900 (geen idee hoe het met de A100 zit, eerlijk gezegd).

Daarom is er geen originele vertical grip beschikbaar van Sony, waar er wél een was voor de A200/A300/A350 .
                Dan heb ik mij verkeerd laten informeren

Mijn nederige excuses
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

Comment

Ik weet het ook alleen maar door te lezen hoor ...blijkbaar vonden niet alle mensen het kleinere ontwerp (met bijbehorende kleinere handgreep, batterij en kleinere capaciteit) zo goed, vandaar...
                  Last edited by JorisVdB; 7 juni 2010, 13:36.
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                    Dan heb ik mij verkeerd laten informeren

Mijn nederige excuses
                    Daarvoor moet jij niet excuseren, maar degene due de verkeerde info gaf
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Daarvoor moet jij niet excuseren, maar degene due de verkeerde info gaf
                      Die zal de komende weken niks meer kunnen doen

500px

Comment

Working...
                      X