Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro rugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lowepro rugzak

Ok hartstikke bedankt voor dit beeld Maar nu vraag ik mezelf ong af waarom je de zonnekap niet omgekeerd op de lens draaid maar los in de andere vakken doet?

Past hier ook een 17 inch laptop in? want bij de specs staat large notebook?
    Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Omdat die waarschijnlijk gewoon niet past als je hem dan in het middelste vak probeert te steken. Die 70-400 zie je hier niet, maar die is vrij breed en de zonnekap is ook niet echt meer klein te noemen...en vermits ik toch de plaats heb...vind het daar ook veiliger.

Bottom line: koop liever eerst wat te groot .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ok vandaar en kun je me dan nog helpen met de vraag van de laptop? als er een 17 inch in past gaat het 100% zeker deze worden.
        Greetz Twan

Comment

Ik heb er hier alleen een 13" MacBook Pro, in z'n eigen hoes, erin gestoken, samen een paar magazines (was voor op het vliegtuig). Heb geen 17" laptop, dus dat weet ik niet. Op de pagina van Lowepro van de CompuTrekker staat "large notebook computer", maar geen afmeting. Bij de CompuTrekker Plus staat er duidelijk 17"...

Je kan ook kijken naar de nieuwere Pro Runner 350 en 450 AW...de 350 komt ruwweg overeen met de CompuTrekker qua capaciteit, alleen wat minder diep, die 350 AW. De 450 AW is een stuk groter (dieper: 17 cm ipv 12,5...langer: 47 cm lang binnenin tov 38 cm...breder: 31 cm tov 28 cm)) dan de CompuTrekker AW.
          Last edited by JorisVdB; 4 februari 2011, 15:37.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Tussen de afmetingen van de computrekker en de computrekker plus aw
            Zit ongeveer 5 cm verschil dus hij wordt wel groter maar hij mag nog steeds als handbagage mee.

En er kan dan zeker de laptop 17 inch in indien nodig.
            voor pure foto trips zal ik hem er niet in doen maar als hanbagage mee tenemen is het erg makkelijk het scheelt weer en tas natuurlijk...

Ik las van iemand dat de tas fijner droeg als de laptop erin zit ervaar jij dit ook?
            Of maakt het geen verschil?
            Greetz Twan

Comment

Ik heb 'm nog maar 1 keer echt gebruikt om alles te vervoeren wat ik had (met opladers, boekjes, laptop,...echt alles wat ik nodig had in Madrid) en ik vond 'm eerlijk gezegd zwaar . Heb er eens een wandelingetje (kuch) mee gedaan in januari toen er sneeuw lag rond Brussels Airport...zo'n kilometer of vijf, zes (runway 25L was de hele dag gesloten wegens sneeuw , alleen 25R in gebruik) en dat viel heel goed mee. Toen had ik wel alleen mijn fotomateriaal, beetje drank en iets om te knabbelen tussendoor mee.

Hij draagt goed, maar als je ermee door een luchthaven zo groot als Madrid Barajas rondloopt...hij zat toen echt afgeladen vol. Eten, drinken, opladers, laptop, boekjes, gewoon fotomateriaal, zonnecrčme, you name it. Alleen kleren enz, en nog wat proviand in m'n grote valies en de rest in de CompuTrekker...

Vandaar dat ik niet nog eens een zware lens koop (Sony CZ 24-70) maar in de toekomst voor een NEX ga .

Comment

Na nog is een filmpje bekeken te hebben zag ik dat het statief maar met een elastiekje vast zit dit lijkt me niet zoon succes?

Ik heb nu dus ook nog de Pro Runner 450 AW bekeken.
                En wel de tas is kwa groote ongeveer hetzelfde klein stukje groter wat geen must is.
                Maar het statief hangt er wel veel beter aan zoals ik het kan zien op de www.

Hebben jullie hier nog ervaringen meeningen over? de prijs is 10 euro verschil...
                Greetz Twan

Comment

Iemand ?
                  Greetz Twan

Comment

De Pro Runner serie is vrij nieuw, ik betwijfel of je er al veel over gaat vinden. De CompuTrekker is een stukje ouder qua ontwerp en bijgevolg hebben meer mensen 'm al gekocht of kunnen gebruiken...idem wat de Flipside 400 betreft (2008).

Comment

Zo ik heb toch de lowepro pro runner 450AW gekocht aangezien ik goede info had over de computrekker en de afmeting bijna gelijk zijn!
                      Maar het voordeel voor mij is da het statief veel steviger hangt aan de pro runner
                      Voor zover ik het van plaatjes kan zien natuurlijk...

Bedankt voor alle reacties !

Als er nog vragen over de pro runner zijn dan vraag het vooral.

Oh de reden dat ik deze nu pas heb besteld is omdat hij nu pas op voorraad is bij Foka :P
                      Greetz Twan

Comment

Zo hij is vandaag al binnen gekomen !

Geweldigge tas maar ik had hem toch kleiner verwacht ! tja de afmetingen stonden er wel bij maarja...

Nu vraag ik mezelf af wat en hoe jullie iets meenemen op dagjes weg?

Bijv een dagje dierentuin of dolfinarium...

Lopen jullie dan altijd met zulke grote tassen?
                        Greetz Twan

Comment

Ik fotografeer nooit op zo'n locaties, maar voor mijn vliegtuigen neem ik altijd m'n volgeladen CompuTrekker mee (zij het dan zonder laptop erin, wel al de rest)...

Comment

Working...
                          X