Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke heuptas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke heuptas

Ik heb nu een lowepro 350aw rugtas.
    Dus met veel materiaal in.
    Nu ben eigenlijk op zoek naar een alternatief en ik dacht aan een heuptas, dit om de gemakkelijkheid in het dragen en bereikbaarheid van mijn fototoestel.
    Ik weet dat ik zal moeten inboeten van ruimte maar toch wou ik zoveel mogelijk kunnen meenemen.
    Welke heuptassen komen in aanmerking en zijn er je ook nog kan aanpassen bv. door lenskokers of andere zakjes aan de riem te bevestigen.
    Iemand aanbevelingen en of raad en ervaring.
    Wat moet er zoal in kunnen D300 met batterijgrip en 18-200mm twee à drie lenzen een flits en kleinmateriaal.
    graag jullie mening
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Welke heuptas

Als je een beetje geduld hebt, weet ik je over een dag of tien te vertellen of de Speed Racer van Think Tank een bruikbare optie is. Ik heb deze heuptas vanochtend besteld.
    Deze tas kwam als beste uit een vergelijking in het Duitse Digital Photography.
    Ik heb momenteel een Slingshot 300 van Lowepro, maar dat is niet altijd even handig als je van lens wil wisselen. Vandaar deze keuze. Ik ben zelf benieuwd.

Gr. Paul.

Comment

Ik had hier al eens gepolst naar een alternatief maar blijkbaar is de tas nog niet zo bekend hier.

Comment

Ik ben net terug van een 6 weken Andalucië reis en heb elke dag uitermate veel plezier beleefd met de belt + Skin bags van Think Tank Photo. Ze zijn licht, zeer stevig, zeer praktisch. Het is de eerste keer dat ik mij "vrij" voelde in m'n berwegingen bij het fotograferen. Meer dan aan te bevelen!
        We are a group of product designers and professional photographers on a mission to design and create the highest quality travel gear for the world’s Venturing Observer.
        "You don't take a photograph, you create it"
        5DmkIII|5DmkII|CZ Distagon 2.8/21|CZ Planar 1.4/50|EF 24-70/2.8 L II|EF 85/1.8|EF 200/2.8 L II|EF 70-200/2.8 L IS II

Comment

Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb ook een slingshot 300 en was op zoek naar een andere oplossing waar mijn toestel en andere meest gebruikte lenzen en toebehoren sneller toegankelijker waren.
          Na lang zoeken ben ik op de Kata W-92 Camcorder WaistPack Pro gevallen.

Nu heb ik mijn D300s + 18-200, een tokina 11-16, een nikkor 70-300 , een sb-800 en een aantal toebehoren bij de hand en blijft het geheel tamelijk compact. Je moet wel een beetje zoeken hoe de W92 in te delen.

Wat misschien een probleem zou kunnen worden is de batterijgrip.
          Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
            Ik heb nu een lowepro 350aw rugtas.
            Je bedoelt een Pro Runner, neem ik aan ? Hier wordt veel het nummer vermeld, maar nooit het model of de naam van de serie...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Bedankt alvast voor de reactie's.
              Om juist te zijn, heb ik momenteel een lowepro slingshot 350AW.
              De zoektocht gaat verder naar een comfortabele heuptas waar veel inhoud in kan.
              Deze tas kan me alvast bekoren:
              http://products.lowepro.com/product/...-AW,2155,7.htm

Wat denken Julie??
              Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
              www.dewolfmarc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                Bedankt alvast voor de reactie's.
                Deze tas kan me alvast bekoren:
                http://products.lowepro.com/product/...-AW,2155,7.htm

Wat denken Julie??
                Wel, ik heb die tas dit weekend in mijn handen gehad. Ze komt me nogal 'lomp' over. Groot, dat wel, maar lijkt me stug. Daarom heb ik ze niet meegenomen.

Gr. Paul.

Comment

Working...
                X