Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon batterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon batterij

    Iemand ervaring met volgende (of vergelijkbare) batterijen?

    http://www.batteryking.nl/products/a...eyword=en-el9a

    Is dit rommel of werken die naar behoren?
    2 voor €30...moeilijk om dat te laten liggen.
    It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

    -Douglas Adams-

  • #2
    Re: Nikon batterij

    Ze belazeren de boel! Dit wordt aangeboden:

    Nikon EN-EL9A
    en dan:

    Dit product is compatible met Nikon EN-EL9A
    Ze bieden Nikon ern het is er geen, ook niet alle camera's die die accu gebruiken staan erbij?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon batterij

      ja, akkoord het is uiteraard niet van Nikon zelf, maar daarom niet minder kwalitatief...

      Ik heb een D3000 en er staat aangegeven dat hij compatibel is voor de D5000; ik veronderstel dat die dezelfde batterij gebruiken
      It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

      -Douglas Adams-

      Comment


      • #4
        Re: Nikon batterij

        Wat mij dan weer stoort is de vermelding: Dit is een A-Merk Product met 3 jaar garantie!!*
        Totaal onjuist want het is een merkloos produkt en kan dus geen A merk zijn.
        Ik hou totaal niet van zo een leugens, als je iets verkoopt bied het dan aan zoals het is.
        In mijn ogen is een merkloos produkt aanbieden onder het mom een A merk te zijn en dan nog onder het type nr van Nikon aan te bieden bedrog.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: Nikon batterij

          Misschien is het A-merk wel Nikon? Toen de fabriek 100.000 voor Nikon had gedraaid, hebben ze wel op de uitknop van de eteketten machine gedrukt, maar niet op stopknop van de hele lijn.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon batterij

            Hier vind je ook zo'n batterij maar voor 10€minder:


            Ik heb echter nog geen koopervaring met deze shop...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon batterij

              Oorspronkelijk geplaatst door Nermal Bekijk bericht
              Iemand ervaring met volgende (of vergelijkbare) batterijen?

              http://www.batteryking.nl/products/a...eyword=en-el9a

              Is dit rommel of werken die naar behoren?
              2 voor €30...moeilijk om dat te laten liggen.
              Het is wel 2 stuks voor 23.96 euro/stuk en niet 2 voor 30 euro.

              Ik heb hier zelf ook al batterijen besteld voor gsm, fototoestel en ben hier toch tevreden over.
              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Nikon batterij

                Bedankt allemaal voor de reacties.
                Ik ga het er maar op wagen, de batterij is bijna 3x zo goedkoop dan de nikon variant, en ik betwijfel of die nikon 3x zo goed is .
                It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

                -Douglas Adams-

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon batterij

                  Ik heb ook zo eentje gehad ... tot ik een keertje mijn camera had laten op staan ,aangesloten op USB ... batterij was helemaal ontladen en wou daarna niet meer laden.
                  Cheers, Ben

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon batterij

                    Oorspronkelijk geplaatst door ben.vanloock Bekijk bericht
                    Ik heb ook zo eentje gehad ... tot ik een keertje mijn camera had laten op staan ,aangesloten op USB ... batterij was helemaal ontladen en wou daarna niet meer laden.
                    dat heb je met nikon baterijen ook
                    ik zag nog een strafere, batterij voor nikon D80, 9 euro bij allesvoorMijncamera.nl
                    de originele nikon kost daar 60 euro, is wel een groot verschil, beetje verdacht zou ik zeggen
                    Last edited by koen1950; 19 mei 2010, 14:21.

                    Comment

                    Working...
                    X