Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Flipside 400 AW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Flipside 400 AW

Dag

weet iemand waar je de Lowepro Flipside 400 AW kunt vinden in Gent aan een deftige prijs? Ik heb hem al gevonden in de Fnac maar daar kost hij €115 en iemand anders op dit forum heeft hem aan €75 gekocht.

Graag raad
    Website[/CENTER]

Re: Lowepro Flipside 400 AW

Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
    en iemand anders op dit forum heeft hem aan €75 gekocht. d
    Misschien eens aan de persoon vragen
    Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Bij artencraft is hij nog duurder. Bij cameranu kost hij 99 €, net zoals bij fotorubens. Verder niks goedkopers gevonden in mijn zeer korte zoektocht.

Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

Mooie prijs en snelle levering. Ik heb hem hier gekocht.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Als je nog iets groter zoekt maar toch iets gelijkaardig wil...en je hebt tijd: wacht dan even. Verschillende fotografen testen momenteen de grotere Flipside, waarschijnlijk dan de 500 AW...hij zou wel niet meer 'airline compliant' zijn, dan.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
            http://www.topfoto.nu/nederlands/bag...-flipside.html

Mooie prijs en snelle levering. Ik heb hem hier gekocht.
            ik heb die van mij ook van daar en ben uiterst tevreden van de service.
            Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

Comment

Working...
            X