Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale fotokader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale fotokader

Wat zijn tegenwoordig zowat goede merken en types van digitale fotokaders?

In een thread had ik gelezen dat Philips niet slecht zou zijn. In een andere thread werd dan weer gesproken over Telefunken, maar dat was 4 jaar geleden, dus ik weet niet of dat nog steeds relevant is.

Ik heb geen maximumprijs, liever een beetje meer kwaliteit dan een Eurootje minder.
    Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Re: Digitale fotokader

Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk bericht
    Wat zijn tegenwoordig zowat goede merken en types van digitale fotokaders?

In een thread had ik gelezen dat Philips niet slecht zou zijn. In een andere thread werd dan weer gesproken over Telefunken, maar dat was 4 jaar geleden, dus ik weet niet of dat nog steeds relevant is.

Ik heb geen maximumprijs, liever een beetje meer kwaliteit dan een Eurootje minder.
    Ik vind ze allemaal eigenlijk stom en ondoordacht, koppel gewoon een extra scherm aan je computer, goedkoper en beter!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
      Ik vind ze allemaal eigenlijk stom en ondoordacht, koppel gewoon een extra scherm aan je computer, goedkoper en beter!
      Dat vind ik nu stom en ondoordacht. Wil je nu echt kabels, computer ed in je woonkamer om een fotolijstje te imiteren? Ik die het met een wissellijst en daar gaat om de x weken een nieuwe foto in.

Ga eens naar een grote winkel en geef je ogen de kost en laat die met het beste beeld je demonstreren.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Dat vind ik nu stom en ondoordacht. Wil je nu echt kabels, computer ed in je woonkamer om een fotolijstje te imiteren? Ik die het met een wissellijst en daar gaat om de x weken een nieuwe foto in.

Ga eens naar een grote winkel en geef je ogen de kost en laat die met het beste beeld je demonstreren.
        Kapels kan je verstoppen, en een computerscherm is groter goedkoper en veelzijdiger.

Comment

Ik heb inmiddels een Braun en een Telefunken gekocht; de laatste was verbluffend goedkoop maar stukken beter !
          De iets duurdere Sony's presteren nog beter (en handiger in gebruik), let wel er zijn heel wat verschillende types en ik doel op de prijsklasse 100 à 120 euro (DPF-D72N en niet de A72N of oudere modellen)
          Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk bericht
            Ik heb inmiddels een Braun en een Telefunken gekocht; de laatste was verbluffend goedkoop maar stukken beter !
            De iets duurdere Sony's presteren nog beter (en handiger in gebruik), let wel er zijn heel wat verschillende types en ik doel op de prijsklasse 100 à 120 euro (DPF-D72N en niet de A72N of oudere modellen)
            wij hebben een Sony 7 inch, gekocht bij Pixmania. Zeer tevreden over, en met een intern geheugen van 1GB. Dus in 800 op 600 kunnen er toch al wat foto's op. Het is de bedoeling om op vakantie of in de kliniek toch wat foto's te kunnen bekijken. Niet als ontdubbeling van een PC scherm
            Comfortably numb with my Pentax

Comment

Ok, zal eens rondkijken of ik een paar kaders van Sony en/of Telefunken ergens aan het werk kan zien
              Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
                Kapels kan je verstoppen, en een computerscherm is groter goedkoper en veelzijdiger.

Je wilt alleen niet weten wat dit voor meerkosten aan stroom oplevert als je hem 8 uur per dag aan hebt staan. Een 10 inch fotolijstje heeft vaak een vermogen van minder dan 10W. Voor de iets grotere lijstjes zal het ietsje meer zijn, maar dit valt in het niet vergeleken bij een monitor met aangekoppelde computer.
                http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

http://rouwkema.smugmug.com/

Comment

Working...
                X