Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: online kopen

Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
    Ik wil bepaalde accesoires aankopen online.
    Met konijnenberg heb ik goede ervaring.
    Nu zie ik dat veel zaken bij cameranu.nl nog goedkoper zijn.
    Heeft iemand hiermee ervaring en hoeveel zijn de verzendingskosten naar belgie.

Voor maar € 6,50 wordt het bij u thuis geleverd.

Vandaag besteld en betaald morgen in huis

Betaling
    Betalingsmogelijkheden:
    1) Contant
    U kunt uw order bij afhalen contant voldoen of u kunt met pin (limiet van uw bankpas is vaak euro 2.500,- Neemt u bij twijfel contact op met uw bank) of Credit Card (2% provisie) betalen.
    2) Koerier
    U kunt bij onze koerier, na controle van uw bestelling, pinnen of contant betalen. Uiteraard is het ook mogelijk uw bestelling middels iDeal of per bank vooruit te betalen. (Kosten euro 20,-)
    3) Vooruitbetalen per bank Aangetekend Nederland
    Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling aangetekend per TNT verstuurd. (Kosten euro 6,50) (*) Zie ook iDEAL hieronder.
    4) Vooruitbetalen per bank niet-Aangetekend Nederland
    Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling niet-aangetekend per TNT verstuurd. (Kosten euro 1,95)(*) Let op: Het kwijtraken van de verzending is in dit geval voor uw rekening! Zie ook iDEAL hieronder.
    Deze methode hebben wij op onze website alleen geselecteerd voor artikelen die in een envelop of brievenbusdoos passen. Bij artikelen die hier niet aan voldoen zult u deze verzendmethode dus niet aantreffen.
    5) Vooruitbetalen per bank België
    Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling aangetekend per EPS verstuurd. (Kosten euro 6,50) (*)
    6) Credit Card
    Wij accepteren Credit Card betalingen bij afhalen in onze winkel en bij afrekenen op onze website. Wij berekenen hiervoor 2% provisie. Let op: In onze winkel zijn de pinautomaten voorzien van de nieuwste technologie; U dient dus altijd uw pincode van uw Credit Card in te voeren! Ook rekenen sommige banken dezelfde kosten bij het gebruik van Buitenlandse bankpassen. In dat geval zullen wij de 2% ook moeten doorberekenen!
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

ik koop bijna altijd bij Fotorubens.be

Comment

Ik heb zeer goede ervaringen met http://www.redcoon.be
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Verleden week 2 bestellingen geplaatst, eentje bij Redcoon.be (panasonic lx3, 2e bat...) en een andere bestelling bij Pixmania.be (grote geheugenkaart, fototas, lederen etui voor de lx3,...).
          Beide bestellingen op zelfde dag en rond zelfde uur geplaatst.
          Doordat Pixmania werkt met zelfde bank als ikzelf ging ik er van uit dat pixmania snelste zou leveren aangezien noch redcoon noch pixmania bestelling behandelen zolang de betaling niet ontvangen is (had per bankoverschrijving betaald).

Enkele dagen later kreeg ik de complete bestelling van Redcoon keurig thuis geleverd en ongeveer 24u later deze van Pixmania.

Besluit: Redcoon is sneller, beiden hadden de produkten die op hun website als "in voorraad" stonden aangeduid ook effectief in voorraad.
          Ook dit nog: had op het forum ergens gelezen dat pixmania.be niet snel is in hun reaktie op mails en zo maar: ik had vooraleer te bestellen een vraagje per mail gesteld en kreeg 's anderdaags keurig antwoord.

Tot mijn grote verassing ben ik dus zeer tevreden.

(Eigenlijk wou ik bij cameranu bestellen maar vind nergens op hun website dat belgen 2jaar garantie krijgen en daarom maar bij redcoon besteld)
          Last edited by Sennheiser; 10 mei 2010, 16:57.

Comment

ik bestel ook veel bij cameranu.nl,onlangs bestelde ik een AF-S 70-300 vr maar deze bleek scherpstel problemen te hebben,mail gestuurt en kreeg reactie dat ik ze direkt mocht terug sturen,daarbij vroeg ik voor een andere type lens in plaats van de 70-330 vr en bleek geen probleem te zijn,alles opgestuurt met de nodige uitleg van het probleem met de lens,kreeg enkele dagen nadien mijn andere al toegestuurt...en kreeg nadien het verschil op mijn rekening terug....dus zeer goede en vlugge service...
            Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

Ik ben ook overgestapt naar foto Rubens en Kamera express nl. en werkt perfect.
              Snel en eerlijk,ook bij opsturen..
              Daar krijg je tenminste geen uitgeteste en niet goed bevonden lenzen door klanten uit hun winkel toegestuurd.
              Imac en Canon... de max

Comment

Hout vasthouden : ik heb goede ervaringen met Konijn, Coolblue en Redcoon.
                Allen binnen de twee dagen netjes geleverd. Bij Coolblue zelfs één dag en gratis levering.
                Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
                  (Eigenlijk wou ik bij cameranu bestellen maar vind nergens op hun website dat belgen 2jaar garantie krijgen en daarom maar bij redcoon besteld)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Cameranu.nl

Garantie voorwaarden

1) Alle door ons geleverde artikelen worden geleverd met 2 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.
                  Groeten Dave

Comment

Tja Dave,

Ik heb het nagetrokken en u heeft gelijk .... 2jaar garantie
                    Greetz,
                    Sennheiser

Comment

Ook ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl.

Niks dan lof

Snel en correct

Comment

Working...
                      X