Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk statief voor flits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk statief voor flits

Ik heb van m'n pa een oude nikon SB-16 gekregen. Daarvoor heb ik nu een triggersetje RF602 gekocht (met 2ontvangers)zodat ik de flits draadloos kan aansturen vanop m'n camera.
    Ik zou hem op een statief willen zetten met paraplu.
    Ook heb ik nog een 2de flits liggen waar ik hetzelfde mee wil doen,maar dan zonder paraplu.
    Kan iemand me vertellen wat ik precies nodig heb want ik zie door het bos de bomen niet meer..
    2statieven dus,parapluhouder en paraplu. Eventuele tussenstukken?

Re: Welk statief voor flits

Gebruik zelf de "JInbei 300" statieven voor zowel plu's als studioflitsers met softboxen.
    Stevig statief voor redelijke prijs, een 40 € bij Konijn
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Click-me

Hier staat alles in dat je nodig hebt.
      Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

Comment

Ik heb een Foto Konijnenberg Lampstatief gekocht 2 weken geleden voor 20 EUR
        Ik steek er een paraplu van 103cm op en tis nog niet weggevlogen. Er is ook nog nie veel wind geweest

Ma voor 20 EUR kunt ge niet verkeerd gaan.
        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
        website: http://www.hung.be
        facebook - Instagram

Comment

ik heb ook pas een Fotokonijnenberg lampstatief gekocht en ben er ook zeer tevreden over voor de lage prijs. En een umbrella swivel van konijn is ook niet al te duur.
          “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

Comment

ik heb statief van konijn en ook de jinbei 200 die ze verkopen

hun statief is iets compacter omdat de poot omgekeerd inklapt

ook heb ik de interfit hotshoe swivel aangeschaft met plu-houder

deze is ook wel in orde, alleen past deze net iets beter op de jinbei omdat de kop van konijn iets dikker / breder is

de jinbei komt ook wel hoger uit maar beide voldoen in principe wel bij mij
            moet ze nog uitvoeriger testen
            het voordeel aan de interfit is dat je schroefdraad hebt alsook hotshoe voor je trigger in te plaatsen
            en je kan hem kantelen dus mogelijkheden voldoen om met plu te werken of reflector bvb en deze desbetreffend te richten
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

kijk hier eens...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
              X