Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgepast met actie zoom.nl!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opgepast met actie zoom.nl!!

In november was er een fantastische actie van zoom.nl met een Redged statief (RTT-423) met balhoofd (RT-1.) Deze actie heb ik net op een dag na gemist .

Ik heb nu uiteindelijk toch een abonnement op zoom.nl genomen en kreeg hierbij de gratis Redged Monopod (RMA-432.) Hier zit dus geen balhoofd bij en dit staat ook slecht aangegeven. Zou ik dus het RT-1 balhoofd op mijn monopod willen hebben dan zou ik nog eens 60 euro meer moeten betalen, hierdoor word de actie van 44,95 euro toch een stuk minder aantrekkelijk.

Als je dus overweegt om een abonnement te nemen op zoom.nl kijk dan goed welk welkomstgeschenk je kiest!!
    Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

Re: Opgepast met actie zoom.nl!!

Vind het er vrij duidelijk bij staan, ook op plaatje dat er geen balhoofd op zit...

In de actie staat wel dat het een monopod twv 69 euro is...terwijl ik hem bij het eerste google resultaat voor 39 te koop zie...en dan ook nog inclusief tas :P

Maar verder vind ik aan de actie niets misleidends hoor...
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Je krijgt er gelukkig ook nog maandelijks de reclamefolder Zoom bij.

Comment

Deze actie geldt trouwens alleen voor personen met domicilie in Nederland.
        Nikon D80 + Nikon D7100 + Nikkor 18-200mm 1/3,5-5,6 VR + Nikkor 50mm 1/1,8 + Sigma 150-500 OS + SB 700

Comment

Working...
        X