Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB600 voordeligst te bestellen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SB600 voordeligst te bestellen.

Ik wil met een SB600 kopen.
    Weet iemand waar ik die het voordeligst kan bestellen online.
    Het goedkoopst dat ik hem vond was bij cameranu.nl. Incl verzending 225 euro.
    Kan het nog ergens goedkoper?
    Ik moet wel met een overschrijving kunnen betalen want beschik niet over een kredietkaart.
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Re: SB600 voordeligst te bestellen.

Heb hem besteld bij Digicamshop vanwege de positieve ervaring uit het verleden. Gisterenavond besteld om 20.30 en nu reeds aan de deur geleverd door TNT. Als dat geen service is. 239 euro incl verzending, en ik krijg er nog een batterijlader en 4 oplaadbare batterijen bij. (misschien niet dé goedkoopste, maar voor de prima service betaal ik graag enkele euro's extra)
    Ga hem direct eens testen op mijne D90 si.
    Last edited by Pixelke; 13 april 2010, 16:31.
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Heb zonet je post maar gezien.

Hier goedkoper

http://www.kamera-express.nl/index.p...t&product=3125

En verzending voor 10euro : totaalprijs = 209 euro
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Bij digicamshop vind ik het betaalsysteem met bankcontact/mister cash heel goed. Gisterenavond besteld, betaald (en automatisch doorgeschakeld naar mijn bank om de betaling te laten doorgaan) en een kwartier daarna reeds een mail dat de betaling ontvangen was en het product verstuurd was. Vanmorgen aan de deur. Fantastisch.

Comment

Heb ondertussen een beetje geexperimenteerd met de flitser. Prima ding. Wat ik wel raar vind... Op de display komt de brandpuntafstand van de lens te lezen. Alles klopt, maar hoger dan 85 gaat hij niet. Mijn lens (de 18-105 Nikkor) gaat dus tot brandpuntsafstand 105, maar op de display blijft hij steken op 85. Is dit normaal?

Comment

volgens mij is het gewoon dat de richtgetallen maar tot 40 gaan:
            -14mm - Richtgetal 1
            -24mm - Richtgetal 26
            -28mm - Richtgetal 28
            -35mm - Richtgetal 30
            -50mm - Richtgetal 36
            -70mm - Richtgetal 38
            -85mm - Richtgetal 40
            Last edited by pietersimons; 14 april 2010, 20:00. Reden: quot fout
            “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

Comment

Als u met uw camera inzoomt op uw onderwerp dan verandert ook de flitshoek. De Nikon SB-600 volgt automatisch de ingestelde zoomstand van het objectief. Deze functie werkt het beste tussen de 24 en 85mm
              Of gewoon even de handleiding doornemen
              Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixelke Bekijk bericht
                Mijn lens (de 18-105 Nikkor) gaat dus tot brandpuntsafstand 105, maar op de display blijft hij steken op 85. Is dit normaal?
                Het zoombereik van de flits is van 24 tot 85 mm, dus dat geeft die aan.
                PS je hebt niet opgelet want hij komtook niet onder de 24.......
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Het zoombereik van de flits is van 24 tot 85 mm, dus dat geeft die aan.
                  PS je hebt niet opgelet want hij komtook niet onder de 24.......
                  Wel als je dat klepje ervoor doet hé.

Comment

Je zou denken deze sb-600 is nu nog goedkoper maar het tegendeel is waar...
                    Groeten Hervé.

Comment

Working...
                    X