Hey mannen,
waarschijnlijk zijn er al dikwijls dergelijke threads gevraagd hehe
maar ik hoop dat ik het toch mag vragen
Ik heb men oog laten vallen op 2 monopods. (beide Manfrotto)
graag jullie advies welke ik best neem en welk accessoire.
Misschien eerst melden dat ik men toestel meestal gebruik rond onze belgische race circuits en rally's
Dit met een Eos 450D en wat glas
De 2 monopods in kwestie zijn de Manfrotto 682B (vooral door zijn hoogte)
Of de Manfrotto 681B (is iets minder in hoogte (en prijs...) maar ook iets lichter
beide zou ik combineren met een Manfrotto 484 RC-2 balhoofd. (of is de Manfrotto 234RC beter voor panning shots ?)
of de Manfrotto 486...
(geen idee wat eigenlijk best past bij mijn toestel trouwens ?)
Een ander alternatief is natuurlijk ook een optie... al ben ik vooral gecharmeerd door de Manfrotto's omwille van hun stevigheid en draaggewicht dat ze kunnen torsen. (althans dat is toch wat er op de site vermeld staat )
Budget ligt tot rond de 150€ a 170€ hiervoor.
Alvast bedankt.
grtz
Joeri
waarschijnlijk zijn er al dikwijls dergelijke threads gevraagd hehe
maar ik hoop dat ik het toch mag vragen
Ik heb men oog laten vallen op 2 monopods. (beide Manfrotto)
graag jullie advies welke ik best neem en welk accessoire.
Misschien eerst melden dat ik men toestel meestal gebruik rond onze belgische race circuits en rally's
Dit met een Eos 450D en wat glas
De 2 monopods in kwestie zijn de Manfrotto 682B (vooral door zijn hoogte)
Of de Manfrotto 681B (is iets minder in hoogte (en prijs...) maar ook iets lichter
beide zou ik combineren met een Manfrotto 484 RC-2 balhoofd. (of is de Manfrotto 234RC beter voor panning shots ?)
of de Manfrotto 486...
(geen idee wat eigenlijk best past bij mijn toestel trouwens ?)
Een ander alternatief is natuurlijk ook een optie... al ben ik vooral gecharmeerd door de Manfrotto's omwille van hun stevigheid en draaggewicht dat ze kunnen torsen. (althans dat is toch wat er op de site vermeld staat )
Budget ligt tot rond de 150€ a 170€ hiervoor.
Alvast bedankt.
grtz
Joeri
Comment