Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke imagetank met Video out?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke imagetank met Video out?

Ik ben op zoek naar een imagetank, ik het al redelijk wat opgezocht via google en denk mijn goesting gevonden te hebben:
    640 GB Hyperdrive Colorspace Album. (399€ bij 4memory.nl)
    Video out (aansluiting op TV) is voor mij belangrijk vermits ik wellicht naast foto's er ook wat films voor de kinderen opzet, altijd handig op reis.

Eerst dacht ik aan de Vosonic 7780, maar de file transfer zou slechts 10MB/sec zijn terwijl de Hyperdrive tot 40MB/sec gaat.

Kent iemand de hyperdrive, of kent iemand de pros/cons van de hyperdrive. Alternatieven?
    Heeft iemand ooit iets besteld bij 4memory.nl? Wat zij de ervaringen?
    Alvast bedankt voor de hulp.
    Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

Re: Welke imagetank met Video out?

Ik heb de Vosonic 8360 met TV out (€150 met 100GB HD vanuit Ebay UK als nieuw), heel tevreden van (supergroot en scherp LCD scherm), over de transfersnelheid heb ik geen idee, gaat goed en vind ik minder belangrijk. Omdat ik muziekfanaat ben is dit al m'n 2e Vosonic (hoge geluidskwaliteit in combinatie met een goede koptelefoon).

Met 100GB heb ik al meer dan genoeg (heel m'n muziekcollectie van 20GB kan erop en 80GB over voor fotos/filmpjes is nog fenomenaal groot), had nog massas plaats over na onze reis in Egypte (1000 raw fotos en filmpjes). Tenzij u lange High Definition films gaat maken kan u er tot 1 Terrabyte ofzo insteken, maar de prijs is dan wel veel hoger. Op Ebay kosten de meeste Vosonics nog steeds bij de €300-€400, hoe groter de harde schijf hoe duurder...
    Last edited by CanonYouCan; 21 maart 2010, 11:03.

Comment

minilaptop?
      je kan er net iets meer mee voor dezelfde prijs (internet, mails, muziek, ...) photoshop is niet altijd even realistisch, maar dan kan je met zo een imagetank ook niet.

Je hebt wel minder opslagcapaciteit, maar externe schijven zijn niet zo duur, dus koop je 2 extrene schijven, dan kan je meteen een backup draaien als je interne geheugen beperkt is.
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Een minilaptop blijft nog steeds een stuk groter dan een imagetank die je in je binnenzak kan meenemen. Ik ben dus echt wel geďnteresseerd in een multimedia HDD.
        De Hyperdrive Colorspace Album waarvan ik eerst sprak komt trouwens niet in aanmerking vermits die geen video-out heeft.
        Mijn oog is nu gevallen op de MemoryKick Si 500GB. Ziet er best aardig uit en zeer snel.
        Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          Ik heb de Vosonic 8360 met TV out (€150 met 100GB HD vanuit Ebay UK als nieuw), heel tevreden van (supergroot en scherp LCD scherm), over de transfersnelheid heb ik geen idee, gaat goed en vind ik minder belangrijk. Omdat ik muziekfanaat ben is dit al m'n 2e Vosonic (hoge geluidskwaliteit in combinatie met een goede koptelefoon).

Op Ebay kosten de meeste Vosonics nog steeds bij de €300-€400, hoe groter de harde schijf hoe duurder...
          Ik heb ook nog zo'n Vosonic 8360 die ik niet meer gebruik, mag dus weg voor een redelijk bod . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X