Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon rs60-e3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon rs60-e3

Bestaat er een handleiding voor deze afstandsbediening ?
    Zo ja, waar kan ik die eventueel downloaden ?
    De afstandsbediening heb ik gekregen zonder handleiding.
    mvg Fons

Re: canon rs60-e3

Vind je dat nu niet een beetje overdreven?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Overdreven ? hoezo

Comment

Misschien is uw antwoord wel overdreven, ik zie SENIOR Member, als dat de definitie is van deze titel.... amaai.
        Ik veronderstel als er iemand een vraag stelt (al dan niet naar uw zin) hij zeker al de nodige opzoekingen gedaan heeft, maar geen oplossing gevonden .
        Er zijn ook beginnende fotoamateurs zodus.
        Nu verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, bedankt voor het verhelderend antwoord
        mvg Fons

Comment

Fons,

Kalmeer jongen. De reactie van Hans was misschien niet zo vriendelijk, maar als je echt een handleiding nodig hebt om uit te vissen hoe een remote switch werkt, is het niet abnormaal dat men begint te twijfelen aan uw intellectuele capaciteiten.

Die rs60-e3 plug je in de linkerkant van je camera (je moet eerst die rubber dichting losmaken). Er is maar 1 gaatje waar de remote in past, dus je kan niet missen.
          Nu kan je met de remote de sluiterknop van de camera bedienen. Half indrukken is scherpstellen, doordrukken is de foto nemen. Meestal gebruik je de remote ook icm met MLU.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Inderdaad, want ik heb het nog even opgezocht of het misschien zo'n ingewikkelde programmeerbare was, dan had ik de vraag begrepen, maar één stekker en één knop. Waarschijnlijk staat het ook nog in de handleiding van de camera.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Inderdaad, want ik heb het nog even opgezocht of het misschien zo'n ingewikkelde programmeerbare was, dan had ik de vraag begrepen, maar één stekker en één knop. Waarschijnlijk staat het ook nog in de handleiding van de camera.
              Bij de handleiding van de camera staat het niet, en de reden van de vraag die ik stelde
              was... bij het indrukken en verschuiven van de knop gebeurde er NIETS. Zodus dacht ik
              dat er misschien toch één of andere instelling moest uigevoerd worden waarvan ik niet op de hoogte was, vandaar mijn vraag.
              Ik heb het ding met perslucht uitgeblazen en wonder boven wonder het werk.
              Dus mij dank voor de reactie
              mvg Fons111

Comment

Working...
              X