Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LaCie Electron Blue 22 monitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LaCie Electron Blue 22 monitor

Ik kan deze monitor van iemand overnemen.
    Ik was op zoek naar een nieuw/2dehands scherm en ben op eerdere topics hier naar wat info aan het zoeken geweest.
    Nu, de meeste schermen die hier geprezen werden zijn serieus boven mijn budget (aangezien ik lichtjes onverwacht tot deze aankoop moet overgaan).
    LaCie blijkt hier toch onder de 'betere' merken te vallen. Het scherm dat ik nu op het oog heb is al wel wat ouder, maar toch mijn vraag of het de moeite is om aan te schaffen.
    Het enige nadeel zou zijn dat hij wat traag opwarmt, vormt dit een probleem of kan dit in de toekomst nog problemen geven?

Even ter info, ik kan hem voor 75euro overnemen.
    Of raden jullie me dan maar aan om een nieuw scherm te zoeken (dan ligt mijn budget slechts tot max 150euro) Ik ben absoluut niet professioneel bezig.

Al bedankt voor de reacties.

Re: LaCie Electron Blue 22 monitor

voor grafisch werk zou ik hem afraden: destijds was dit id een van de betere schermen voor grafisch werk, maar na een dergelijke gebruikstijd zullen de kleuren niet meer betrouwbaar zijn, en zou je bina dagelijks moeten callibreren om ietwat bruikbaar te zijn. Koop je de monitor als extra scherm om bv. je zwevende vensters in kwaat te raken, en werk je met een goed scherm voor beöordeling ernaast, dan is 75 euro misschien niet veel, maar denk er dan aan dat je voor niet veel meer al een matig scherm hebt dat ook dienst kan doen als tweede scherm voor je zwevende vensters, en waarop je nog 2 jaar waarborg kan krijgen. ik zou er zelf max 25 euro voor geven. Scherm is immers "op"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
      voor grafisch werk zou ik hem afraden: destijds was dit id een van de betere schermen voor grafisch werk, maar na een dergelijke gebruikstijd zullen de kleuren niet meer betrouwbaar zijn, en zou je bina dagelijks moeten callibreren om ietwat bruikbaar te zijn. Koop je de monitor als extra scherm om bv. je zwevende vensters in kwaat te raken, en werk je met een goed scherm voor beöordeling ernaast, dan is 75 euro misschien niet veel, maar denk er dan aan dat je voor niet veel meer al een matig scherm hebt dat ook dienst kan doen als tweede scherm voor je zwevende vensters, en waarop je nog 2 jaar waarborg kan krijgen. ik zou er zelf max 25 euro voor geven. Scherm is immers "op"
      Al bedankt voor je reactie, dan kan ik idd beter wat meer uitgeven aan een nieuw scherm.

Comment

kijk es op : klik

geven een goede en degelijke reviews van schermen en de richtprijzen staan er telkens bij.
        nikon stuff

Comment

Working...
        X