Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
4 poten ??? Dan is er toch altijd 1 poot die niet helemaal op de juiste hoogte staat ingesteld ? Dat is handig : een statief dat staat te "kwakkelen"...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dat is gewoon op elk vlak slechter als een driepoot:
-weegt meer
-staat minder stabiel (staat eigenlijk nooit echt stabiel, zeker niet op oneffen ondergronden)
-die 4e poot gaat "keineig" in de weg zitten
Ik ben geneigd om dat te beamen, maar novoflex heeft toch ook wel een letterlijk "stevige reputatie", niet?
Novoflex heeft inderdaad een heel stevige reputatie.
Vandaar dat ik ook zo maar niet geloof dat dit niet stabiel zal staan of gaan 'kwakkelen'.
Dit zullen ze imho weloverwogen op de markt gebracht hebben.
Je kan er trouwens blijkbaar ook 1 poot afnemen!
De vierde poot wordt laatst geplaatst voor meer steun......alle poten zijn verwijderbaar.Goedkoop is het ook al niet, 700-800 euro zonder een balhoofd of andere kop. Maar je kan er wel gelijk een aap in gaan hangen .....filmpje
Elk merk maakt op zijn beurt wel eens een artikel wat niet echt goed verkoopt....ik denk dat deze quadropod voor Novoflex zo'n artikel is.
Comment