Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Statieven] Benbo Trekker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Statieven] Benbo Trekker

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Benbo Trekker ?
    Ik zoek een statief die geschikt is voor macro fotografie met een Sigma 150 2.8.
    Hij trekt me aan omdat hij zoveel mogelijkheden biedt, en omdat hij binnen het budget valt. Aangezien ik een amateur ben (en zal blijven ).
    Helaas lees ik veel reviews die hem als "onhandig" omschrijven. Is dit gegrond ?
    Hij lijkt me net super handig
    En is het bijgeleverde balhoofd geschikt voor macro's ?

Indien niet, zijn er dan betaalbare alternatieven voor deze statief of balhoofd met oog op macro fotografie ?

Alvast bedankt,
    DD.
    Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II
    Flickr

Re: [Statieven] Benbo Trekker

Denk dat Devid zo'n statief gebruikt. Hij maakt in ieder geval knappe macrofoto's
    Zie ook in dit topic.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Re: [Statieven] Benbo Trekker

Aangezien de meningen zeer verdeeld zijn hierover (en het bijzonder stil is op deze topic ) ben ik maar eens verder beginnen snuffelen.
      Ik ben tenslotte beland bij het combi pakket Manfrotto 055XPROB + 804RC2. Zoals het merendeel hier, als ik de topics zo lees .

Heb deze voor 229,- zien staan, maar was tijdelijk uitverkocht. Dus nu nog enkel wachten tot deze terug binnen is.

Ik kijk er wel naar uit...
      Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II
      Flickr

Comment

Working...
      X