Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke fototas

Ben net de trotse eigenaar van een nikon D3000 met 18-55 VR geworden en ben nog opzoek naar een tas hiervoor.
    Dankzij deze recente aankoop is mijn budget beperkt tot ca €35.
    Ik verwacht hier uiteraard geen superdeluxe, superstevige tas voor, belangrijkst is handigheid en ruimte voor een (waarschijnlijk later aan te kopen) 2e lens.
    De Lowepro terraclime 100 sprak mij ten zeerste aan! (ruim genoeg, geen typische "fototas-look", gerecycleerd materiaal) enige nadeel is: verschrikkelijk irritante sluiting .

Op het moment zie ik het bos door de bomen niet meer bij een overaanbod aan tassen. Kan er iemand aub wat licht schijnen op deze kwestie voor mij .

alvast bedankt!
    pj
    It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

-Douglas Adams-

Re: Welke fototas

Ga eens naar een gewone tassenwinkel, ik heb daar een tasje gekocht voor een D700+Tamron 28-75, gepolsterd en tot mijn verbzing kon er ook nog een SB800 in. Kosten €13,50. Kwaliteit goed, maar haalt niet met Löwenpro oid.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Update: Heb thuis nog en geschikte schoudertas gevonden (ruim, handig, stevig) die ik zeker zal kunnen gebruiken als fototas.
      Enige probleem: het is natuurlijk geen echte fototas. Lees: geen speciale vakken voor toestel/lens.
      Is het nodig mijn toestel te beschermen als ik het hier in steek? Hoe orienteer ik mijn toestel best, lens naar boven of naar beneden?
      It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

-Douglas Adams-

Comment

Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb hier nog een schoudertas liggen, goed voor een camera met stevig objectief. Mag voor kleine prijs weg. Is praktisch niet gebruikt.

PM me maar als je interesse hebt.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

begin eerst met twee laagjes luchtbel plastic onder in! vangt al behoorlijk op. er is vaak in transport dozen van tv ed, van dat rose schuimspul te vinden, kan op maat gesneden je zij wanden beschermen,. maar eerlijk ik zou toch op zoek gaan naar een tas die min of meer fototechniesch gemaakt is.(schade vergeef je je zelf never nie), ,, ik heb een tatonka snuit tas liggen dat je zo mag meenemen.gaat best veel in en beschermd echt
          ) (zit wel midden nederland!)
          create ilusions..... Nikon D90.

Comment

Working...
          X