Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triopo statieven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Triopo statieven

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
    Enige reserve bij het KJ-1 balhoofd, het type plaatje dat daar toegepast is laat wat speling toe, toch bij de Giotto's die ik heb, alles (plaatje en klem) vervangen door arca-swiss type van Markins en dat is vast als een huis.
    U bedoelt dat ik de plaatjes uit de KJ-1 kan vervangen door plaatjes van Markins? IS het niet een kwestie van alles eens uit elkaar schroeven en opnieuw in elkaar zetten?
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
      U bedoelt dat ik de plaatjes uit de KJ-1 kan vervangen door plaatjes van Markins? IS het niet een kwestie van alles eens uit elkaar schroeven en opnieuw in elkaar zetten?
      Niet alleen het plaatje (KLIK), maar ook de klemplaat (of Quickshoe KLIK), die schroeft op het balhoofd. Pas op, na te gaan bij het merk, bij Giotto's kan dat wel.

Comment

Ja zeg, ik ga op een balhoofd van 25 euro zeker plaatjes en quickrelease vervangen voor 150 dollar
        portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport

Comment

Ja zeg, ik ga op een balhoofd van 25 euro zeker plaatjes en quickrelease vervangen voor 150 dollar
          Nee dan zou ik kauwgom gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zappa Bekijk bericht
            nee dan zou ik kauwgom gebruiken.
            +1 :d :g
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

U zult verbaasd zijn hoe sterk de nederlandse kauwgom is!

Comment

Dan kan je beter wat meer geld uitgeven voor een degelijk balhoofd waar ook een degelijk plaatje is bijgeleverd.
                Teveel willen besparen op het balhoofd is volgens mij totaal verkeerd, want dan zal je al snel een beter moeten kopen, en dan geef je in totaal nog meer geld uit.
                Je moet niet het duurste kopen, maar als je het allergoedkoopste koopt, dan weet je vooraf al dat de kwaliteit niet goed kan zijn.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Dan kan je beter wat meer geld uitgeven voor een degelijk balhoofd waar ook een degelijk plaatje is bijgeleverd.
                  Teveel willen besparen op het balhoofd is volgens mij totaal verkeerd, want dan zal je al snel een beter moeten kopen, en dan geef je in totaal nog meer geld uit.
                  Je moet niet het duurste kopen, maar als je het allergoedkoopste koopt, dan weet je vooraf al dat de kwaliteit niet goed kan zijn.
                  Daar moet ik Black B@ndit in bijstaan, ik heb ooit een Tripo swinghead voor 219 eur.gekocht bij Fotokonijnenberg om wat uit te sparen op een Wimberly WH 200 van 599 eur. dat is toch nogal een verschil en ik dacht dat is toch maar het merknaam dat je betaald .
                  Maar die was rap terug naar Konijn (of China ) zo'n rommel er zat wat speling op, en me toch een Winberly aangekocht je betaald wel meer maar je krijgt wel veel meer ook

Grts
                  Luc
                  Last edited by luegen; 25 juni 2012, 17:58.
                  I try to do always my best.
                  http://fotografieluc.jimdo.com/

Comment

Working...
                  X