Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triopo statieven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Triopo statieven

Heeft er iemand ervaring met Triopo statieven?
    Ik vind er redelijk wat (nieuwe) op eBay maar vind amper reviews.

Wat ik lees is dat het qua kwaliteit in de buurt zou komen van Gitzo (kan dit?), maar dan aan een fractie van de prijs... Gitzo is in elk geval waar ze de mosterd gehaald hebben, zoveel mag duidelijk zijn.

Ideeën, comments... ?

Re: Triopo statieven

Via de zoekfunctie kwam ik hier...Iemand nu dan wel enige ervaring?
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DjiM Bekijk bericht
      Heeft er iemand ervaring met Triopo statieven?
      Ik vind er redelijk wat (nieuwe) op eBay maar vind amper reviews.

Wat ik lees is dat het qua kwaliteit in de buurt zou komen van Gitzo (kan dit?), maar dan aan een fractie van de prijs... Gitzo is in elk geval waar ze de mosterd gehaald hebben, zoveel mag duidelijk zijn.

Ideeën, comments... ?
      die link van jou is wel chinees voor mij, hoor

无法找到该页
      您正在搜索的页面可能已经删除、更名或暂时不可用。
      --------------------------------------------------------------------------------

请尝试以下操作:
      •确保浏览器的地址栏中显示的网站地址的拼写和格式正确无误。
      •如果通过单击链接而到达了该网页,请与网站管理员联系,通知他们该链接的格式不正确。
      •单击后退按钮尝试另一个链接。

HTTP 错误 404 - 文件或目录未找到。
      Internet 信息服务 (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

技术信息(为技术支持人员提供)
      •转到 Microsoft 产品支持服务并搜索包括“HTTP”和“404”的标题。
      •打开“IIS 帮助”(可在 IIS 管理器 (inetmgr) 中访问),然后搜索标题为“网站设置”、“常规管理任务”和“关于自定义错误消息”的主题。
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Check www.triopo.pl
        portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
          dit had ik intussen ook al gevonden, maar ik zou ook eens wat meer willen weten over deze statieven. Het duurste carbon statief heb ik gevonden op ebay voor "slechts €180 en dat valt dan wel best mee!
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Als je geen invoerrechten en BTW moet bijbetalen (+ nog wat extra kosten) dan is 180 euro niet teveel, op voorwaarde dat de kwaliteit van het statief ook nog goed is natuurlijk.

Als je bestelt via Ebay, dan is het best dat je 100% zeker weet waar de spullen vandaan komen.
            Binnen de EU is er geen probleem, daarbuiten kunnen de kosten soms vrij hoog oplopen als je pech hebt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Als je geen invoerrechten en BTW moet bijbetalen (+ nog wat extra kosten) dan is 180 euro niet teveel, op voorwaarde dat de kwaliteit van het statief ook nog goed is natuurlijk.

Als je bestelt via Ebay, dan is het best dat je 100% zeker weet waar de spullen vandaan komen.
              Binnen de EU is er geen probleem, daarbuiten kunnen de kosten soms vrij hoog oplopen als je pech hebt.
              het was op ebay.de, dus ook geen invoerrechten en/of extra kosten en btw, maar de grote vraag is nu inderdaad : hoe is de kwaliteit.

Comment

Ze zijn te koop bij www.cameranu.nl....niet niks lijkt me. Toch kunnen zij mij niet meer informatie verschaffen dat ze inderdaad uit polen komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                  het was op ebay.de, dus ook geen invoerrechten en/of extra kosten en btw, maar de grote vraag is nu inderdaad : hoe is de kwaliteit.
                  Niet de site maar het land van herkomst voor de goederen is bepalend voor het al of niet heffen van invoerrechten en btw. Als je dus op ebay.de goederen uit en land buiten de EEG laat komen kost dat extra.

Comment

Ze zijn te koop bij www.cameranu.nl....niet niks lijkt me. Toch kunnen zij mij niet meer informatie verschaffen dat ze inderdaad uit polen komen
                    Nieuwsgierig geworden ben ik eens even op de site van Cameranu .nl gaan kijken, en inderdaad op papier lijkt het aardig wat te zijn.
                    Misschien dat de link nu wel werkt :CAMERANU.NL
                    Groeten,
                    Johan
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Daarom vond ik het ook al zo apart. Ik zou graag een combinatie willen aanschaffen, van de C-158 en KJ-1 Ballhoofd.

Draagkracht 4,5 kg, van 32 t/m 144 cm, draairingen voor het uitschuiven van poten, op het balhoofd een quick-release plate en het is gemaakt van aluminium/magnesium legering... op papier is het maar ik zou graag wat gebruikerservaringen willen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                        Niet de site maar het land van herkomst voor de goederen is bepalend voor het al of niet heffen van invoerrechten en btw. Als je dus op ebay.de goederen uit en land buiten de EEG laat komen kost dat extra.
                        wat ik bedoelde was dat ze door een verkoper in Duitsland op ebay.de aangeboden worden. En de rest wist ik ook, ik heb een mailtje gekregen van een douanebeambte met alle inlichtingen daaromtrent, ik heb ervaring zat op aankopen bij verkopers buiten de EEG.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                          wat ik bedoelde was dat ze door een verkoper in Duitsland op ebay.de aangeboden worden. En de rest wist ik ook, ik heb een mailtje gekregen van een douanebeambte met alle inlichtingen daaromtrent, ik heb ervaring zat op aankopen bij verkopers buiten de EEG.
                          Felicitaties met je ervaring, je tekst was echter dermate verwarrend dat een aanvulling zeker gepast was. Ook al zal je zelfs dat betwijfelen.

Comment

Ik zou graag een combinatie willen aanschaffen, van de C-158 en KJ-1 Ballhoofd.
                            Enige reserve bij het KJ-1 balhoofd, het type plaatje dat daar toegepast is laat wat speling toe, toch bij de Giotto's die ik heb, alles (plaatje en klem) vervangen door arca-swiss type van Markins en dat is vast als een huis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                              Felicitaties met je ervaring, je tekst was echter dermate verwarrend dat een aanvulling zeker gepast was. Ook al zal je zelfs dat betwijfelen.
                              neenee, je hebt gelijk, ook op ebay.de zijn de Chinese en andere verkopers aktief, en het kon inderdaad verwarrend zijn en daarom ook deze aanvulling. Maar een goede verstaander als jij had het toch wel begrepen, niet?

Comment

Working...
                              X