Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

580EX II instellingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 580EX II instellingen

Hallo,

Ik heb gisteren mijn flits ontvangen, en nu is mijn vraag wat goede instellingen zijn voor de Canon 580EX II om te flitsen? Hier ben ik nog niet echt in thuis.. Wil graag namiddag naar het autosalon gaan o.a. en ook voor event fotografie.

Mvg,

Andy
    Andy Lemaire

andylemaire.be

Re: 580EX II instellingen

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
    Hallo,

Ik heb gisteren mijn flits ontvangen, en nu is mijn vraag wat goede instellingen zijn voor de Canon 580EX II om te flitsen? Hier ben ik nog niet echt in thuis.. Wil graag namiddag naar het autosalon gaan o.a. en ook voor event fotografie.

Mvg,

Andy
    Lees de handleiding om te beginnen . Want het gebruik van een flitser is niet in een paar regels uitgelegd. Veel hangt af van de omgeving zelf.

Comment

Handleiding heb ik al gelezen, maar dat wil niet zeggen dat er in uitgelegd welke instellingen goed zijn voor wat. Er staat enkel in 'hoe' instellen, en een paar tips voor binnen en buiten.
      Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Om auto's te fotografen, best geen flits gebruiken.

Comment

google maar eens op speedlite tutorials....

heel heeeel veel interesante leesvoer

( niet dat ik je het nie wil uitleggen, zelf nog speedlite tutorial lezer)
          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Working...
          X