Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk statief?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk statief?

Ik heb een D300s met 50-500 sigma (bigma). Ik zou deze lens willen gebruiken op statief. Echter het huidige statief voldoet niet. Het toestel weegt teveel t.o.v. het statief en als je hem vast zet en je lost hem beweegt het toestel toch nog. Ik maak wel gebruik van de Nikon MC-30 afstandsbediening met kabel.

Ik ben dus opzoek naar een prijs/kwaliteit statief die toch wel wat gewicht aankan.

Iemand tips?

Bedankt

Grtz Laurens

Re: Welk statief?

Oorspronkelijk geplaatst door xzyt Bekijk bericht
    Ik heb een D300s met 50-500 sigma (bigma). Ik zou deze lens willen gebruiken op statief. Echter het huidige statief voldoet niet. Het toestel weegt teveel t.o.v. het statief en als je hem vast zet en je lost hem beweegt het toestel toch nog. Ik maak wel gebruik van de Nikon MC-30 afstandsbediening met kabel.

Ik ben dus opzoek naar een prijs/kwaliteit statief die toch wel wat gewicht aankan.

Iemand tips?

Bedankt

Grtz Laurens
    Zoekmachine van BD eens raadplegen,is al veel over gediscussieerd
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Re: Welk statief?

Bespaar niet op een statief, probeer eens bij de vakhandel een Manfrotto. Let wel op dat je voor een goed statief aardig in de portemonnaie moet.
      Kijk eens op www.cameranu.nl
      http://www.fotohans.eu

Comment

Working...
      X