Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printertje canon pixma 4700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• printertje canon pixma 4700

een spotgoedkoop printertje is dit, maar volgens de beschrijving zou die toch erg mooie fotoafdrukken geven....
    iemand ervaring met dat ding?

om gewoon hier thuis wat af te printen zou ik deze willen aankopen, voor echte grote en degelijke prints ga ik wel naar een pro lab

zou eens willen weten of er idd mooie prints (foto) uitkomen?
    http://www.jvs-photography.be/

Re: printertje canon pixma 4700

Ik gebruik de CANON IP 4500 al 1,5 jaar.
    Super tevreden van. Mooie resultaten, kleuren, scherpte en dpi.

Dus de 4700 zal zeker even goed zijn.

Voor dat geld kan je niet gekl..t zijn .
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

2 dingen: de gebruikskosten zijn duurder want kleinere patroontjes met 1/3 minder inkt en bovendien zijn de printers nu zo geprogrammeerd dat ze meer dan de vorige generatie extra reinigingscycli uitvoeren -zogenaamd om de printkop extra te beschermen- waardoor ze ook nog eens extra snel opraken en nog iets: maak eens in de winkel zo demonstratieprinter open en kijk eens naar de rails waarlangs de printkop heen en weer beweegt: was dat bij de IP4500 en de vroegere printers een massief metalen stang is het nu geworden tot een el cheapo omgevouwen metaalblik met zeer veel vet om het te laten glijden.....

De duitse website: druckerchannel.de heeft geen goed woord over voor de nieuwste generatie Canon printers: inktverslindend en absoluut geen betere (vaak zelfs slechtere) prestaties dan de oudere generatie en uitermate slecht gebouwd en bedoeld om de scheermesmarketingstrategie naar een nieuwe hoogte te brengen (of diepte, hoe je het bekijkt).
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

dat laatste berichtje is niet zo positief precies..... ik heb het ding al in huis gehaald nu natuurlijk..... het is nu niet zo dat ik er alle dagen een hoop foto's mee ga printen dat niet maar misschien elke week een paar (stuk of 6-7) dan zal het verbruik wel meevallen denk ik , en ik heb direkt mijn print....
        en zoals phote4you reeds aanhaalde , voor dat geld kan je niet gekl....t zijn he, is hem versleten koop ik gewoon een nieuwe

alleen zou ik me eens moeten verdiepen in kleurprofielen enzo want heb er enkele printjes mee gemaakt ,ze zijn mooi daar niet van maar veel en veel te verzadigd, hoe dat op te lossen weet ik nog niet

Comment

Ik heb een 4600. In het begin vielen de kleuren ook mij erg tegen. Tot ik ontdekte dat bij de standaardinstellingen standaard "Automatische kleurcorrectie" aan staat. Verander dit op de volgende manier.
          Start Easy photoprint
          Photoprint
          1 Selecteer een foto
          2 Selecteer het papier
          3 Indeling/Afdruk
          Bovenaan zie je een rijtje icoontjes. Klik op het icoontje "Instellingen"
          Kies "geavanceerd"
          Nu zie je dat Automatische Kleurcorrectie aan staat
          Vink dit uit en vink "Geen" aan.
          OK
          Vanaf nu print hij de kleuren zoals jij ze wil.
          Bemerk wel. Ik heb een 4600. Misschien is het anders bij jouw 4700...
          Hopelijk lukt het.
          Groet, Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpaJM Bekijk bericht
            Ik heb een 4600. In het begin vielen de kleuren ook mij erg tegen. Tot ik ontdekte dat bij de standaardinstellingen standaard "Automatische kleurcorrectie" aan staat. Verander dit op de volgende manier.
            Start Easy photoprint
            Photoprint
            1 Selecteer een foto
            2 Selecteer het papier
            3 Indeling/Afdruk
            Bovenaan zie je een rijtje icoontjes. Klik op het icoontje "Instellingen"
            Kies "geavanceerd"
            Nu zie je dat Automatische Kleurcorrectie aan staat
            Vink dit uit en vink "Geen" aan.
            OK
            Vanaf nu print hij de kleuren zoals jij ze wil.
            Bemerk wel. Ik heb een 4600. Misschien is het anders bij jouw 4700...
            Hopelijk lukt het.
            Groet, Jan
            bedankt voor de tip, ga ik zeker eens proberen!

Comment

Working...
            X