Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Filter

Hallo,

Ik zou mij graag gepolariseerde filters aanschaffen voor mijn 2 lenzen.
    Mijn eerste lens is een Sigma 55-200 55diameter en mijn 2de is een Nikor 18-35D 82diameter.

Ik heb al zelf gekeken op fotokonijnenberg. Maar ik geraak er niet echt aan uit .

Iemand tips? prijzen? en waar te kopen ?

Mvg
    Lionel
    Like it Facebook
    Flikr
    Website Original Frame

Re: Filter

Niemand ^^ ?
    Like it Facebook
    Flikr
    Website Original Frame

Comment

Hoya pro met de maat die voorop je lenzen staat.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

wat je zoekt zijn circulaire polarisatie filters, met een filtermaat 55mm en 82mm. Bij de website van fotokonijnenberg staat de filtermaat in de titel van de filter, bijv. Als je klikt op filters -> B+W -> polarisatiefilter

Maar wat is je vraag precies? Wil je weten welke merken beter kwaliteit bieden?
        Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
        Flickr album Homepage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionel Bekijk bericht
          Mijn eerste lens is een Sigma 55-200 55diameter en mijn 2de is een Nikor 18-35D 82diameter.
          ben je daar zeker van? dacht dat die 18-35D een 77mm filter maat heeft...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

@ d_oracle:
            Ja ik ben zeker . Ik heb hem hier onder mijn neus .

@bahu:
            Ik zoek een goeie filter van kwaliteit . Want had al gehoord dat er verschillen waren en het merkbaar was op de foto's zelf.

@hjanssen:
            Dank u

En het zou dienen voor auto fotografie (weet niet of het belangrijk is te melden
            Like it Facebook
            Flikr
            Website Original Frame

Comment

Working...
            X