Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij 350d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• batterij 350d

Mijn zusje heeft een Canon 350D (tweedehands aangeschaft, toestel is uit 2007 en niet erg veel gebruikt). Daarbij heeft ze twee batterijen, een originele Canon en een kloon. Sinds een tijdje geeft die Canon batterij problemen. Als die erin zit, dan geeft de camera lange tijd aan 'busy' en weigert dan soms ook foto's te maken, bij de andere batterij is dat niet zo. Is die Canon batterij dan gewoon versleten of kan het nog ergens anders aan liggen?
    alvast bedankt

Re: batterij 350d

Oorspronkelijk geplaatst door Leetje Bekijk bericht
    Mijn zusje heeft een Canon 350D (tweedehands aangeschaft, toestel is uit 2007 en niet erg veel gebruikt). Daarbij heeft ze twee batterijen, een originele Canon en een kloon. Sinds een tijdje geeft die Canon batterij problemen. Als die erin zit, dan geeft de camera lange tijd aan 'busy' en weigert dan soms ook foto's te maken, bij de andere batterij is dat niet zo. Is die Canon batterij dan gewoon versleten of kan het nog ergens anders aan liggen?
    alvast bedankt
    Waarschijnlijk versleten of een defect. Je kan ook es proberen de contactpunten te reinigen (aanslag/vettigheid verwijderen).
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Re: batterij 350d

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Waarschijnlijk versleten of een defect. Je kan ook es proberen de contactpunten te reinigen (aanslag/vettigheid verwijderen).
      dankje, aan het reinigen van de contactpunten heb ik nog helemaal niet gedacht. ik zal eens kijken of dat werkt, anders moet ze maar gewoon een andere kopen.

Comment

Working...
      X