Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

info onderwaterhuis( wp-dc300)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • info onderwaterhuis( wp-dc300)

    ik heb onlangs een onderwaterhuis gekocht voor mijn oude s45 en omdat ik morgen op reis vertrek wil ik die meenemen.
    maar ik heb hier nog nooit mee gewerkt.
    kan iemand hier eens wat meer info over geven. ik wil niet dat mijn case van de eerste keer al volloopt

    er zit anti fogging liquid bij.
    er zit ook silicon grease in. daar moet ik de dichting mee insmeren veronderstel ik .
    maar dan zit er ook een kartonnen ringetje in en ik heb geen flauw idee waar dit voor moet dienen.
    alle info is welkom

  • #2
    Re: info onderwaterhuis( wp-dc300)

    waarom niet eerste es testen bij u thuis in de gootsteen zonder camera erin??
    loopt het niet in, testen met de camera!

    ander eens mee gaan zwemmen, wel redder ofzo verwittigen.
    anders zullen sommigen twijfelen bij je bedoelingen.


    en de manual es goe lezen.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: info onderwaterhuis( wp-dc300)

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      waarom niet eerste es testen bij u thuis in de gootsteen zonder camera erin??
      loopt het niet in, testen met de camera!
      dat heb ik al getest , met succes
      maar wel zonder dat mysterieus kartonnen ringetje

      ander eens mee gaan zwemmen, wel redder ofzo verwittigen.
      anders zullen sommigen twijfelen bij je bedoelingen.


      en de manual es goe lezen.
      op ebay gekocht (2dehands) en zat er niet bij

      Comment


      • #4
        Re: info onderwaterhuis( wp-dc300)

        Met dat type owhuis heb ik geen ervaring, eens opzoeken via de site van fabrikant?
        Die antifogging zou ik niet gebruiken, dat siliconenvet niet te veel aansmeren , als de ring een beetje vettig aanvoelt volstaat dat. Ipv die antifogging gewoon een zakje vochtvreters instoppen die zowat overal inzitten( handtassen, schoenen,...) Indien men dit niet doet zal men met condens zitten aan de binnenkant van de behuizing( door de temperatuur die hier iets zal oplopen) . Van dat kartonnen ringetje weet ik niets , hier zou ik me toch eens deftig op bevragen???????????????
        De eerste maal behuizing meenemen leeg naar 10m, tussen 0 en 10 heb je de meeste vollopers, daaronder doet de druk haar werk.

        Veel chance en goed verlof gewenst.

        Comment

        Working...
        X