Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkt kopen omstreken Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• inkt kopen omstreken Gent

Hallo bd'ers,

ik heb net een website gevonden waar ze inkt verkopen voor m'n canon printer voor een zeer lage prijs (niet van merk Canon). Probleem is dat ik het snel nodig heb en de winkels enkel omstreken Brussel zijn.

Straks vertrek ik trug naar Gent (ben nog student, zit er op kot) en ik veronderstel dat er in Gent gelijkaardige winkels zijn. Mijn vraag is dus of jullie zo'n winkels kennen in Gent voor goedkope inkt.

En tevens, of er eigenlijk kwaliteitsverschil is bij het printen van deze 2 verschillende inkten... (de prijs is bijna de helft van de merk-inktpatronen)

Alvast bedankt!!
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

Re: inkt kopen omstreken Gent

Weet niet waar ze goedkope patronen verkopen maar kijk hier eens. Daar vullen ze je originele patronen bij. Ik maak daar regelmatig gebruik van en ben er toch wel tevreden van, letwel !! ik druk geen fotos dus ik heb geen ervaring met de afdruk kwaliteit van fotos.
    I love my D500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
      Weet niet waar ze goedkope patronen verkopen maar kijk hier eens. Daar vullen ze je originele patronen bij. Ik maak daar regelmatig gebruik van en ben er toch wel tevreden van, letwel !! ik druk geen fotos dus ik heb geen ervaring met de afdruk kwaliteit van fotos.
      Ik durk zo ook geen foto's af, maar lijkt me toch interessant als je regelmatig gewone zaken afdrukt (geen foto's dus).

Trouwens, hoeveel keren kan je dan zo'n patroon laten hervullen? (lijkt misschien een idiote vraag, maar ik denk aan de spuitkoppen en achteraan de pinnen)

Comment

In de buurt van Gent .

Ideaal , laat ze hervullen met pro inkt !!!!!

Kost 9,90€ , als ze niet goed werken, bevoorbeeld door dat je ze te leeg hebt laten komen, krijg je het betaalde bedrag in vermindering bij aankoop van nieuw patroon.

Dus geen enkel risico !!!!!

Zie link voor info en adressen : http://www.themoviegallery.be/inktgallery.pdf
        CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

ik ben deze week mijn patronen gaan hervullen bij inktgallery in de st-pietersnieuwstraat, naar aanleiding van deze topic. heel vriendelijke mens

hij zei dat je je inktpatronen een keer of drie-vier kunt laten bijvullen. wanneer je bij hen een nieuw patroon koopt (van het officiële merk) krijg je een bon voor 1 gratis hervulling

als je gaar hervullen moet je wel op een aantal zaken letten:
          - je inktpatroon niet laten uitdrogen, dus niet te lang wachten met hervullen.
          - als je inkt op is, geeft je computer een melding. bij sommuge printers kun je dan niet meer printen, enkel annuleren. als je zo'n melding krijgt heeft het ook geen zin om te hervullen, want een hervuld patroon wordt niet herkend als opnieuw vol. maar bij de meeste printers kun je toch nog 'doorgaan' met printen.
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Working...
          X