Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale fotolijst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Digitale fotolijst

Heb er hier ook 1tje. al jaren de kast niet meer uit geweest. eigenlijk nen dikke miskoop. zette het gewoon nooit op
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Ik heb hier ook één van Philips. Springt zelf op en af, dus vergeten op te zetten zal niet gebeuren.

Wel op tijd en stond de foto's eens wisselen, anders lijkt het te veel op de TV met al die herhalingen.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Ik denk dat Nena zot draait met ons.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Hallo,

We hebben onlangs onze Panasonic Flatscreen (87cm) vervangen door een grotere Sony.
          De Panasonic, met SDHC-ingang, hangt nu met beugels aan de muur in een flexibele opstelling (draaibaar naar alle kanten) en doet dienst als digitale fotokader.
          Lekker groot beeld, iedereen kan makkelijk meekijken, en beeld in te stellen naar wens - wat vaak niet zo is bij een fotokader.

Jaja
          Dat lijkt me wel iets, dat ik daar nog niet aan gedacht heb.
          De TV gebruiken als bijkomende fotoviewer, staat waar ie moet staan en als we dan een kaartje leggen of er is bezoek kunnen ze gewoon die
          TV gebruiken om de foto's daar in rond te laten gaan als schermbeveiliging.

Thanks daar kan ik al mee verder

Comment

Working...
          X