Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbele lader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dubbele lader

Toen ik de grip kocht voor mijn 350d kocht ik ook 2 zeer goedkope batterijen.
    Momenteel heb ik er dus 3.

Nu zou ik daarvoor een dubbele lader willen.
    Dus een lader dat 2 batterijen samen kan opladen. Bestaat dit eigenlijk? Kan het voorlopig niet vinden op de webshops.

Re: Dubbele lader

heb er hier een die 12/6/4/2 oplaad.
    of bedoel je speciale batterijen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor op vakantie heb ik gewoon 2 enkele opladers en een gewone oplader met een kroonsteentje aan elkaar geknoopt met daaraan 1 snoer.

Reden: de dubbele nikonoplader is verschrikkelijk duur.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Voor de lader dat ik zoek kan ik zelfs geen prijs/model vinden.

Comment

ik zou ook gewoon 2 enkele laders met blokje aan elkaar hangen als je niet voldoende stekkers in de buurt (vreest te) heb(ben)(t).

Dubbele lader gaat waarschijnlijk erg duur zijn en is groot om mee te nemen als je maar 1 batterij moet laden.

zelf werk ik met 1 lader. Nog nooit gehad dat ik de batterijen sneller leeg maak dan er geladen wordt
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Heel dikwijls laden die dubbele laders de batterijen NA elkaar en niet tegelijk.
            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
            Flickr____No place to be

Comment

De dubbele lader van de 1D MKIII laadt de accu's niet tegelijk, als de eerste geladen is, dan pas wordt de tweede geladen.

Volgens mij moet er nog wel iemand een lader hebben liggen van een defecte 350D...

Is het nodig om ze zo snel te kunnen laden?
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                De dubbele lader van de 1D MKIII laadt de accu's niet tegelijk, als de eerste geladen is, dan pas wordt de tweede geladen.

Volgens mij moet er nog wel iemand een lader hebben liggen van een defecte 350D...

Is het nodig om ze zo snel te kunnen laden?
                Er zijn inderdaad geen dubbele parallel laders, het is altijd sequentieel ... dus een tweede lader aanschaffen indien dit echt nodig zou zijn ... bijna iedereen doet het met een enkele lader, ook met meerdere batterijen ... dus normaliter is dit voldoende ... er zijn er genoeg te vinden tweedehands ... het type is CB-2LTE, passend voor o.a. 350D, 400D, G7, S45, S50, S60, S70, S80 ... 10-15 Euro

Comment

Bedankt!
                  Ik doe dan maar verder zoals ik bezig ben :-)

Comment

Working...
                  X