Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webshops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Webshops

Ik heb bijna anderhalve maand een bestelling gedaan (betaling dadelijk overgemaakt) bij fotokonijnenberg van een product dat toen uit voorraad was maar wat ze elk moment terug verwachtte maar vandaag is het nog steeds niet voorradig. Nu weet ik goed genoeg dat ik evenveel schuld tref als de winkel op zich, maar in het vervolg bestel ik toch nog alleen maar zaken die daadwerkelijk op voorraad zijn bij hun..

Nu was mijn vraag, wat zijn nog zowat de aangeraden webshops voor allerhande accessoires, lenzen & bodies die qua prijs evenaren met fotokonijnenberg?
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Re: Webshops

Ik koop in een winkel. Ik koop wat ze in huis hebben. De zeldzame keren dat ik al eens iets bestel, moét bestellen, ga ik nooit "het hele bedrag" betalen. Een voorschot van 20% lijkt me redelijk, ook al omdat ze me er relatief goed kennen.
    ---------------
    Een webshop opstarten is ongeveer het makkelijkste wat maar mogelijk is : je hoeft niéts in voorraad te hebben, je hoeft alleen te investeren in een aantrekkelijke website. Als er (al eens iets) wordt gekocht bestel je het zélf bij de een of andere...
    ---------------
    Hiervoor hoef je dus niéts te kunnen, laat staan te kénnen ("wegens klachten over de service voortaan géén service meer") en verdien je er niets of nauwelijks iets aan : je hebt ook geen "zotte" overhead kosten gemaakt.

Comment

Ik heb al meerdere malen gekocht bij Cameranu en ik ben daar zelfs meer tevreden over dan sommige lokale foto winkels hier in de stad

Ook over fotorubens.be hoor ik alleen maar goede dingen.

Maar er zullen er ongetwijfeld nog zijn, maar daar heb ikzelf geen ervaring mee...

Comment

Ook ik ben een heeeeeel erg tevreden klant van CameraNu!!! Sterke prijzen, heel goede service, perfecte en snelle levering!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
          Sterke prijzen, heel goede service, perfecte en snelle levering!
          Ik was het eigenlijk vergeten bij te schrijven bij mijn vorige post, maar idd, dit alles bied cameranu.nl ...
          Ik ben dan ook zeer tevreden van hen op alle gebieden, en de sterke prijzen, zeer goede service en snelle levering kan ik alleen maar toekennen!

Comment

Ik heb ooit een carkit gekocht op internet stond ze op voorraad, vervolgens kreeg ik bericht van reservatie en eenmaal ze betaald was kreeg ik bericht dat ze niet in stock was en ook niet meer leverbaar was.
            Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan internet kopen want het is steeds weer wat.
            Meestal reserveer ik en ga het zelf halen en dan betalen.
            En als ik zoals u al zolang op mijn bestelling moest wachten dan had ik al lang bij konijn in de winkel gestaan om mijn geld terug te eisen.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Bedankt voor de reacties, tips en raad allemaal!

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
              En als ik zoals u al zolang op mijn bestelling moest wachten dan had ik al lang bij konijn in de winkel gestaan om mijn geld terug te eisen.
              Ik had deze morgen een mail gestuurd met de vraag als ik het geld terug kon krijgen waarop hij om 16u heeft geantwoord dat hij het juist opgestuurd heeft en niet meer kan annuleren.

Allemaal goed en wel zolang die levering in orde blijkt te zijn.
              Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                Allemaal goed en wel zolang die levering in orde blijkt te zijn.
                Wat ik allemaal al gehoord heb van fotokonijnenberg, is meestal positief, dus dat zal zeker wel goed komen.
                Succes!

Comment

Ja ik heb er ook voor de rest niets als goede ervaringen mee hoor! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    Ik heb ooit een carkit gekocht op internet stond ze op voorraad, vervolgens kreeg ik bericht van reservatie en eenmaal ze betaald was kreeg ik bericht dat ze niet in stock was en ook niet meer leverbaar was.
                    Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan internet kopen want het is steeds weer wat.
                    Meestal reserveer ik en ga het zelf halen en dan betalen.
                    'k Ben blij dat ik niet alleen ben met mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                      'k Ben blij dat ik niet alleen ben met mijn mening.
                      Ik heb al zovaak gekocht op I-net, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
                      Ik denk zelfs dat van mijn aankopen, 99% op voorraad is geweest en direct verzonden is. Dus ik blijf erbij; een goede online shop bestaat!

Comment

Working...
                      X