Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijgrip canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterijgrip canon 400D

    Hallo,

    weet iemand heel misschien bij welke winkel ik aan een Batterijgrip voor de canon 400D kan komen? of ben ik genoodzaakt deze te bestellen uit het buitenland?
    Canon EOS 400D - 18-55 - 70-300

  • #2
    Re: Batterijgrip canon 400D

    Bij de meeste zomaar te vinden hoor, zelf niet alleen de originele van Canon maar ook van Phottix en Hahnel.

    Comment


    • #3
      Re: Batterijgrip canon 400D

      Oke, weet jij misschien welke winkel?
      want ik had van de week een winkel gebeld maar die zeiden tegen mij dat ze het niet meer verkochten voor de 400D

      (ik wil trouwens een grip waarmee ook een knop op de grip zit )
      Canon EOS 400D - 18-55 - 70-300

      Comment


      • #4
        Re: Batterijgrip canon 400D

        Bij foto-rubens hebben ze Hahnel, en dar staan knoppen op.

        Comment


        • #5
          Re: Batterijgrip canon 400D

          Die van Canon is, geloof ik, de BG-E3 (heb 'm op m'n oude 350D). Wat ge-google geeft inderdaad nogal wat "niet meer leverbaar", maar misschien is DIT een aanvaardbaar alternatief?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #6
            Re: Batterijgrip canon 400D

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Die van Canon is, geloof ik, de BG-E3 (heb 'm op m'n oude 350D). Wat ge-google geeft inderdaad nogal wat "niet meer leverbaar", maar misschien is DIT een aanvaardbaar alternatief?
            Bij link-delight op e-bay , daar koop ik bijna alles .
            Super winkel , en zeer goede kwaliteit.
            Batterygrip voor 400D is hier ook te verkrijgen.
            vb : ik heb daar een batterygrip voor mijn 50D gekocht , en omgerekend in euro was dat 52 euro , ipv 170 origineel .
            En er is geen verschil in te vinden , en ik vind dat het prijsverschil meer dan waard.
            Groeten ,
            VDS Digit@l
            Groeten , VDSDigit@l

            Comment

            Working...
            X