Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kent iemand deze tas?
Collapse
X
-
-
-
Re: Kent iemand deze tas?
Kijk eens:
En de inhoud staat in je link:
Afmetingen Binnenkant (L x B x H) W29 x D16 x H20 cm
of te wel iets meer dan 9 liter.
Nu kun je al je materiaal in een emmer met water stoppen en dan kijken hoeveel liter er uit komt. Dat vermenigvuldig je met 2 of 3, want je krijgt het nooit strak in. Met 3 vermenigvuldigen maakt dat je er goed bij kunt.
Je kunt ook 2 of 3 liter rekenen voor elke camera, en wil je er een objectief op laten zitten, reken dan 4 of 5. Voor kleine objectieven reken je 1 liter en voor grote 2 of 3 liter.
Eigenlijk moet je een fototas niet zomaar vanaf een plaatje kopen. Lowepro is een goed merk, maar ze hebben meerdere kwaliteiten, en dat zie je in de prijs terug.
Ga eens naar een winkel en probeer er meerdere uit.
Bij aanschaf van een tas zijn er meer zaken van belang, dan alleen: het moet er in passen.
Lees eens m'n aanschaf camera-tas of rugzak publicatie op m'n website. Zie je ook namen van dealers die meerdere tassen op voorraad hebben staan.Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/
Comment
-
Re: Kent iemand deze tas?
Ik heb een Lowepro Nova 200 gekocht na lang zoeken om mijn oude fotokoffer te vervangen en ik ben er best tevreden over.
Ik heb de mijne €69.95 betaald bij Studio 73 ze bestaan in de kleur zwart zwart, zwart blauw, zwart rood, zwart bruin (die heb ik) en ik dacht dat er ook een lichte uitvoering bestaat.
Volgens mij is het een goeie tas die niet eens zo duur is, ik had mijn bril niet bij toen ik hem kocht en kon alleen de laatste getallen lezen en dacht dat hij €95 koste tot ik aan de kassa kwam en er dus €69.95 op stond. (dat viel alweer mee).
Neem er eens een vast en kijk of het wat voor je is.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
Comment