Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Filters

Ik kocht destijds voor m'n 52mm-Nikon objectieven een UV en een polarisatiefilter. Ik ben intussen overgeschakeld naar 67mm objectieven, en heb m'n oude 52mm objectieven verkocht. Zijn genoemde filters bruikbaar op 67mm objectieven mits een tussenring - of gaat er dan een stuk van de beeldchip onbelicht blijven ?
    Voor enkelen onder jullie waarschijnlijk een domme vraag, maar maak me dan maar slimmer!
    Dank bij voorbaat.
    André.
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

Re: Filters

Beste allemaal,
    Geen reactie gekregen, en dus proefondervindelijk de filters gewoon eens voor één van m'n objectieven gehouden. Gevolg : hoeken niet belicht.
    Dus : als er iemand zin heeft om een redelijk prijsje te bieden voor een stel in nieuwstaat verkerende B&W filters (een UV en een Polarisatie) voor 52mm objectieven, laat je niet tegenhouden ! De nieuwprijzen kan je altijd even bij bijvoorbeeld Konijnenberg gaan nakijken - daar komen ze vandaan.
    André.
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

Comment

Working...
    X