Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope fotoprinter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goedkope fotoprinter

Mijn Epson foto printer (A4) heeft na 6 jaar trouwe dienst de geest gegeven.
    Gezien ik meer en meer fotowerken uitbesteed en enkel nog heel sporadisch een (dringende) kleurenprint nodig heb, wens ik niet meer te investeren in een dure printer.
    Ik ben dus op zoek naar een betaalbare fotoprinter die kwalitatief mooie prints aflevert zonder zorgen (max A4-formaat).
    Ik hou een budget beschikbaar van 100 à 150 euro.
    Alle advies en ervaringen welkom.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Re: Goedkope fotoprinter

Moet het vloeibare goud (de inkt) van het merk zijn of mag dat van anderen komen ?
    Anders zijn de Canon ip4600 en de Epson Stylus Photo R285 wel iets voor U
    beiden binnen het budget dus en prima printers aaan elkaar gewaagd

Voor vervanginkt moet je eerst kijken of ze het al voor die modelen doen ja of neen.
    Daarom dat ik de ip4500 gekozen heb omdat ik wel met vervanginkt werkt en deze die perfect aanvaard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Moet het vloeibare goud (de inkt) van het merk zijn of mag dat van anderen komen ?
      Anders zijn de Canon ip4600 en de Epson Stylus Photo R285 wel iets voor U
      beiden binnen het budget dus en prima printers aaan elkaar gewaagd

Voor vervanginkt moet je eerst kijken of ze het al voor die modelen doen ja of neen.
      Daarom dat ik de ip4500 gekozen heb omdat ik wel met vervanginkt werkt en deze die perfect aanvaard
      Bedankt voor je reactie !
      Ik heb nooit vervanginkten uitgeprobeerd en zou dan ook graag weten of deze dezelfde afdrukkwaliteit bieden zoals de originele inkten.
      Ik dacht ook aan Epson of aan Canon.
      Wat zijn de typische kenmerken eigenlijk van beide merken, of zijn de verschillen minimaal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie !
        Ik heb nooit vervanginkten uitgeprobeerd en zou dan ook graag weten of deze dezelfde afdrukkwaliteit bieden zoals de originele inkten.
        Ik dacht ook aan Epson of aan Canon.
        Wat zijn de typische kenmerken eigenlijk van beide merken, of zijn de verschillen minimaal?
        Met de vervanginkt moest ik wel effe mijn kleuren een beetje aanpassen maar het werkt perfect voor mij.
        Ik druk graag zelf eens een foto af en mijn vrouw maakt ook met mijn foto's een verjaardags kaart voor de ouderen hier
        Een clubje vol oudjes die graag een bloemetje zien dus drukt ze veel af op A4 formaat.
        Had hiervoor een Epson met vervanginkt en deze ook nooit een probleem mee gehad buiten dat die nu wel stuk is na 5 jaar intensief gebruik
        Hoop dat deze Canon ook een paar jaar mee gaat.

Zoals je zelf al melde dat je zelden eens een foto afdruikt zou ik ook geen vervanginkt aan kopen hoor.
        En denk dat beide printers aan elkaar gewaagd zijn, werken beiden met verschillende inkt tanks dus dat scheelt ook al een pak
        Want is er eentje leeg moet je die alleen vervangen tegenover HP dat was vroeger een ganse tank die je kon weggooien

Weet je je kan bij Canon een afdruk aanvragen van de printer die je wenst aan te kopen
        Zal eens zoeken of ik die site nog terugvind.
        Maar was een foto die ik door 2 printers had laten afdrukken beiden wel Canon maar er zat toch verschil in hoor.
        Dus zal eens zoeken naar die site

Comment

Kijk misschien ook eens naar een Epson PX-700W. Fotoprinter, maar meteen ook copy/scan.
          Persoonlijk ben ik daar heel tevreden van.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
            Kijk misschien ook eens naar een Epson PX-700W. Fotoprinter, maar meteen ook copy/scan.
            Persoonlijk ben ik daar heel tevreden van.
            Ik heb al een afzonderlijke scanner waar ik heel tevreden over ben (Canon LIDE).
            Toch bedankt voor de tip.

Comment

Working...
            X